Μια ημέρα μετά την teaser φωτογραφία, η Citroen παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά του C4, δίνοντας παράλληλα τις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου. Παρόλα αυτά, οι πληροφορίες που έδωσε η γαλλική εταιρία για το μοντέλο είναι περιορισμένες και μας προτρέπει να περιμένουμε μέχρι τις 30 Ιουνίου, όταν και θα αποκαλύψει τα πλήρη χαρακτηριστικά του C4 και της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του.
Έτσι, μετά την επιτυχή πορεία των C3 Aircross και C5 Aircross (300.000 και 200.000 πωλήσεις αντίστοιχα από την κυκλοφορία τους στο τέλος του 2017), η Citroen είναι έτοιμη για το επόμενο στάδιο της ανάπτυξης της γκάμας της, εστιάζοντας στην αγορά των hatchback. Το 2019, τα συμπαγή hatchback έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ευρωπαϊκή αγορά, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 28% των πωλήσεων του C-segment.
To νέο C4 αντικαθιστά το C4 Cactus, το οποίο βρίσκεται στο τέλος του κύκλου ζωής του, καθώς παρουσιάστηκε την άνοιξη του 2014. Το νέο C4 είχε προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού, αλλά αυτή ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού. Σύμφωνα, όμως, με τον CEO της γαλλικής εταιρίας, Vincent Cobee, οι παραγγελίες του νέου μοντέλου θα ανοίξουν στο τέλος του τρέχοντος μηνός, αμέσως μετά την παρουσίαση του αυτοκινήτου, ενώ το εμπορικό λανσάρισμα του νέου μοντέλου θα γίνει τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο.
Με το νέο C4, η γαλλική εταιρία προσφέρει ένα μοντέρνο και γεμάτο χαρακτήρα μοντέλο, το οποίο ακολουθεί τη σύγχρονη τάση της εποχής, και προσφέρεται ως 100% ηλεκτρικό (e-C4), και με κινητήρες βενζίνη και πετρελαίου. Σχεδιαστικά, το νέο C4 διαθέτει μια μοναδική και τολμηρή ταυτότητα, καθώς διατηρεί την ελαφρώς υπερυψωμένη σχεδίαση του C4 Cactus, με το σχήμα του αμαξώματος να συνδυάζει την κομψότητα και το δυναμισμό ενός hatchback, ενώ παράλληλα υιοθετεί ορισμένα διακριτικά χαρακτηριστικά των SUV, που προσφέρουν πρόσθετο δυναμικό. Στο εσωτερικό, υπάρχει μια “ζεστή” και υψηλής τεχνολογίας καμπίνα, που εκφράζει άμεσα την ευεξία, την άνεση και τον εκσυγχρονισμό.
Το νέας γενιάς hatchback της Citroen είναι εμπνευσμένο από τους πελάτες της και από τον τρόπο με τον οποίο βιώνουν το αυτοκίνητο, ενώ έχει όλες τις απαραίτητες αρετές για να αναθερμάνει τη ζήτηση των μοντέλων της κατηγορίας, η οποία -σύμφωνα με τη Citroen- πρέπει να ανακαλύψει ξανά τον εαυτό της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο C4 βασίζεται στην CMP πλατφόρμα των Peugeot 208/2008, και όχι στην EMP2 των 308/3008, διατηρώντας έτσι την απαραίτητη απόσταση από τα μοντέλα της γαλλικής εταιρίας. Η Citroen δεν έδωσε πληροφορίες για τα μηχανικά σύνολα, αλλά εδώ δεν αναμένονται εκπλήξεις. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύνολο θα είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμα του μοντέλου, και αυτό θα αποδίδει 136 άλογα και ο ηλεκτροκινητήρας θα αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 50 kWh, που θα του χαρίζει μια αυτονομία 300+ χλμ.
Αυτό (e-C4) θα είναι το πέμπτο “ηλεκτροποιημένο” μοντέλο της εταιρίας, μετά τα C5 Aircross Hybrid, Ami, e-Jumpy και e-SpaceTourer. Τέλος, το νέο C4 θα διαθέτει τα Progressive Hydraulic Cushions αμορτισέρ και τα Advanced Comfort καθίσματα, με τη Citroen να αναφέρει ότι θα υπάρχει και μια νέα καινοτομία για τον συνοδηγό, που θα αποκαλυφθεί στις 30 Ιουνίου.