Το Κέντρο Προστασίας κατά του Αθέμιτου Ανταγωνισμού Wettbewerbszentrale της Γερμανίας είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που “πήγε” την Tesla στο δικαστήριο σχετικά με το Autopilot. Η απόφαση του δικαστηρίου αναφέρει πως οι διαφημίσεις της Tesla για το Autopilot κρίθηκαν παραπλανητικές για τους Γερμανούς καταναλωτές, αφού σε αυτές υπήρχαν παραπλανητικοί ισχυρισμοί σχετικά με τις ικανότητες του εν λόγω συστήματος.

Σύμφωνα με το δικαστήριο, η Tesla δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί στις διαφημίσεις της τις φράσεις “δυνατότητα πλήρους αυτόνομης οδήγησης” και “αυτόματη πλοήγηση”, μιας και το Autopilot δεν είναι ένα σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης.

Επίσης το Περιφερειακό Δικαστήριο του Μονάχου έκρινε ως παραπλανητική τη διαφήμιση των αυτοκινήτων της Tesla με τον ισχυρισμό ότι τα μοντέλα της έχουν τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης εντός της πόλης.

Ο Elon Musk στο Twitter εξέφρασε την διαφωνία του σχετικά με την απόφαση του δικαστηρίου, λέγοντας πως ο όρος Autopilot χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια από τις εταιρίες κατασκευής αεροπλάνων. Η Tesla έχει δικαίωμα έφεσης.

Στις σχετικές ειδήσεις ο Musk έγραψε στο Twitter πως δεν θα υπάρξει τελικά η βασική έκδοση Standard Range του Model Y, που θα είχε αρχική τιμή 39.000 δολάρια, επειδή αυτή θα είχε “απαράδεκτα χαμηλή αυτονομία κάτω των 400 χλμ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της EPA”.

Παράλληλα ο Musk πρόσθεσε πως το Model Y Long Range με τον έναν κινητήρα θα κυκλοφορήσει μέσα στους επόμενους μήνες και θα προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 483 χλμ ανά φόρτιση.