Στις 31 Ιουλίου η Ford κατασκεύασε το τελευταίο Fusion (λέγε με Mondeo στην Ευρώπη) στο Hermosillo εργοστάσιο της στο Μεξικό, βάζοντας έτσι τέλος στην σεντάν ιστορία του μοντέλου. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα αναλάβει την παραγωγή του νέου Bronco Sport από τον Σεπτέμβριο.

Η δεύτερη γενιά του Fusion παρουσιάστηκε στις αρχές του 2012 και κυκλοφόρησε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού από τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Στην Ευρώπη, καθυστέρησε αρκετά να γίνει διαθέσιμο εξαιτίας του κλεισίματος του εργοστασίου της εταιρίας στη Genk του Βελγίου, με την παραγωγή της τέταρτης γενιάς του Mondeo να ξεκινά στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας από τον Οκτώβριο του 2014.

Τον Απρίλιο του 2018 η Ford ανακοίνωσε ότι δεν θα επενδύσει στην ανάπτυξη νέων hatchback και sedan μοντέλων για την αγορά της Αμερικής, κάτι που έχει ήδη ξεκινήσει να ισχύει, καθώς στις Η.Π.Α. έχουν καταργηθεί τα Fiesta, Focus, Taurus και C-Max. Αυτό σημαίνει ότι σήμερα ένας Αμερικάνος, εκτός των SUV και pickup, σε μια αντιπροσωπεία της Ford μπορεί να επιλέξει από την κατηγορία των επιβατικών μόνο το Fusion και το Mustang.

Η Ford θα αντικαταστήσει τα Fusion/Mondeo με ένα νέο crossover-wagon μοντέλο, που για την ώρα έχει κωδική ονομασία CD542. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα με ανάποδο φύλλο σούστας. Παρόμοια ανάρτηση διαθέτει το Volvo XC90.

Αναμένεται να παρουσιαστεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021 και εικάζεται πως θα εκτός από στυλ θα αλλάξει και όνομα. Θα βασίζεται στην C2 αρθρωτή πλατφόρμα που συναντάμε στο νέο Focus και θα ονομαστεί είτε Stormtrak, είτε Fusion Active. Επίσης το μοντέλο θα λειτουργήσει όχι μόνο ως αντικαταστάτης του Mondeo, αλλά και των S-Max και Galaxy.

Στις σχετικές ειδήσεις στις 31 Ιουλίου ολοκληρώθηκε και η παραγωγή του Buick Regal.