Η Wuling είναι μια εταιρία με έδρα την Κίνα και ανήκει από κοινού στην General Motors, στην SAIC και στην ίδια την Wuling Motors. Η συγκεκριμένη κοινοπραξία (GM/SAIC/Wuling) πουλά επίσης αυτοκίνητα με το λογότυπο της Baojun, αλλά επιλέχτηκε η Wuling να γίνει το παγκόσμιο brand.

Η εταιρία εκτός από τα τρία μοντέλα ετοιμάζει και ένα τέταρτο. Πρόκειται για το Victory, ένα μεσαίου μεγέθους MPV με crossover στοιχεία και σήμερα η εταιρία μας το παρουσιάζει επίσημα.

Το Victory είναι ένα πολυμορφικό, το οποίο όμως διαθέτει σχετικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος, για να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά των SUVs. Διαθέτει λεπτά LED φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας, χρωμιομένες λεπτομέρειες και ράγες οροφής, με το αμάξωμα του να έχει μυώδεις και ανάγλυφες επιφάνειες, ενώ οι μαύρες πίσω κολώνες κάνουν την οροφή να δείχνει ότι αιωρείται.

Στο εσωτερικό βλέπουμε μια πολυεπίπεδη κεντρική κονσόλα, που κυριαρχείται από δύο μεγάλες οθόνες, μια για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και μια για τον πίνακα οργάνων. Η καμπίνα διαθέτει εξαιρετικά εργονομικά καθίσματα με μαλακές δερμάτινες επενδύσεις, που -σύμφωνα με την εταιρία- ανταποκρίνονται στη φυσιολογική καμπυλότητα των ώμων, της πλάτης και της μέσης, μειώνοντας την κούραση σε μεγάλα ταξίδια.

Συνεχίζοντας, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έχουν χρησιμοποιηθεί φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και εξοπλίζεται με PM2.5 φίλτρο αέρα και γεννήτρια αρνητικών ιόντων, που μπλοκάρουν τη σκόνη, τους ιούς και τα βακτήρια, ώστε να δημιουργείται ένα υγιές περιβάλλον με επίπεδο προστασίας N95.

Ακόμα, το Victory διαθέτει τη μεγαλύτερη πανοραμική οροφή της κατηγορίας του. Αυτή έχει μήκος 1.365 χλστ. και πλάτος 870 χλστ., ενώ η απουσία θορύβων στη καμπίνα εξασφαλίζεται από την εκτενή χρήση ηχομονωτικών υλικών και διπλών ηχομονωτικών κρυστάλλων, πάχους 4 χλστ.

Το μήκος του αγγίζει τα 4.875 χλστ., το πλάτος του τα 1.880 χλστ., και το ύψος του τα 1.700 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.800 χλστ. Όσον αφορά την ασφάλεια, η δομή του αμαξώματος του Wuling Victory είναι κατασκευασμένη από χάλυβα υπερυψηλής αντοχής αεροπορικού τύπου κατά 31% και κατά 63% χάλυβα υψηλής αντοχής.

Οι τεχνολογίες ασφαλείας περιλαμβάνουν το σύστημα ευστάθειας 9.3 της Bosch, adaptive cruise control με stop-and-go και αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης. Ακόμα, εξοπλίζεται με έξι αερόσακοι, με τέσσερις εξωτερικές ευρυγώνιες κάμερες καθώς και με έξι ραντάρ.

Μηχανικά, το μοντέλο εφοδιάζεται με έναν 1.500άρη turbo κινητήρα, απόδοσης 150 ίππων, με την κυκλοφορία του να γίνεται αρχικά στην αγορά της Κίνας εντός του 2021, για να ακολουθήσουν οι διεθνείς από το 2022.