Τον περασμένο Φεβρουάριο και πριν ξεσπάσει η πανδημία του νέου κορωνοϊού, η Lotus είχε ανακοίνωσε πως η μονάδα παραγωγής που κατασκευάζει την Evija είναι έτοιμη, έτσι ώστε οι πρώτες παραδόσεις του ηλεκτρικού hypercar να ξεκινήσουν το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.

Από τον Μάρτιο του 2020, όμως, ζούμε μια διαφορετική πραγματικότητα, κάτι που επηρέασε και την μικρή βρετανική εταιρία, αναγκάζοντας την να καθυστερήσει τις παραδόσεις του ηλεκτρικού της hypercar. Αυτές αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, με τον επικεφαλής της Lotus, Phil Popham, να δηλώνει:

Έχουμε χάσει πέντε μήνες δοκιμών, κυρίως στην ηπειρωτική Ευρώπη. Έχουμε χάσει τις δοκιμές σε θερμές συνθήκες στην Ισπανία. Δεν είναι τόσο απλό το να μετακινούμαστε πάντα προς τα δεξιά του ημισφαιρίου, καθώς πρέπει να κάνεις κράτηση σε εγκαταστάσεις και υπάρχει μια ουρά, με όλους να είναι στο ίδιο σκάφος.

Ωστόσο, παρότι δεν ήταν δυνατές οι δοκιμές σε όλη την Ευρώπη, οι μηχανικοί της Lotus δεν έμειναν άπραγοι και είχαν την ευκαιρία να τελειοποιήσουν την Evija. Έτσι, η ισχύς του είναι τώρα πάνω από 2.000 ίππους (1.491 kW), όταν αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι αποδίδει 1.973 ίππων (1.471 kW), ενώ ταυτόχρονα έγιναν μικρές τροποποιήσεις στην αεροδυναμική του οχήματος.

Το πρώτο βρετανικό ηλεκτρικό hypercar διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά τροχό κάτι που το κάνει τετρακίνητο, με την συνδυαστική ροπή τους να φτάνει τα 1.700 Nm. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 70 kWh, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα.