H Lotus ανακοίνωσε σήμερα πως η μονάδα παραγωγής που θα κατασκευάζει την Evija είναι έτοιμη, έτσι ώστε οι πρώτες παραδόσεις του ηλεκτρικού hypercar να ξεκινήσουν το καλοκαίρι.

Η μονάδα βρίσκεται στην έδρα της Lotus στο Hethel και έχει κατασκευαστεί δίπλα από την ιδιοκτήτη πίστα δοκιμών της εταιρίας. Η κάθε μια από τις 130 Evija που θα κατασκευάσει η Lotus θα κατασκευεαστεί στο χέρι, με το κάθε αυτοκίνητο να κοστίζει 1,7 εκατ. λίρες (2,05 εκατ. ευρώ) προ φόρων και δασμών.

Το πρώτο βρετανικό ηλεκτρικό hypercar αποδίδει 2.000 άλογα και 1.700 Nm ροπής, ενώ διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά τροχό κάτι που το κάνει τετρακίνητο. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 70 kWh, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα.

Διαθέτει ένα ελαφρύ ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο, που συμβάλει ώστε το βάρος να κρατηθεί στα 1.680 κιλά, κάνοντας το ελαφρύτερο ηλεκτρικό hypercar του κόσμου. Πατά στο έδαφος με ζάντες 20″ μπροστά και 21″ με Pirelli Trofeo R ελαστικά, με τα φρένα να αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους της AP Racing.

Έχει μήκος 4.459 mm, πλάτος 2.000 mm, ύψος 1.122 mm, με την μπαταρία του να φορτίζει πλήρως μέσα σε 18 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 350 kW. Η Lotus υποστηρίζει πως η μπαταρία μπορεί να φορτίσει πλήρως σε 8 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή 800 kW, αλλά για την ώρα δεν υπάρχει τέτοιος ταχυφορτιστής στην αγορά. Με τον 350 kW ταχυφοριστή, το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε 12 λεπτά.

Η μπαταρία κρατιέται δροσερή χάρη σε τέσσερα ψυγεία, με την αυτονομία του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 400 χλμ. Διαθέτει φώτα λέιζερ, ενεργή αεροδυναμική και κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες. Έχει πέντε διαφορετικά mode λειτουργίας: range, city, tour, sport και track. Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, κρυφό φωτισμό, με τον συνολικό σχεδιασμό να είναι μινιμαλιστικός και φουτουριστικός.