Έμπνευση για αυτό το υπέροχο κεντρομήχανο και πισωκίνητο Honda Civic αποτέλεσε το κεντρομήχανο Renault 5 Turbo, με τον Andy Barcheck να είναι υπεύθυνος αυτής της ιδιαίτερης ιαπωνικής κατασκευής. Αρχικά, το αυτοκίνητο κινείτο με έναν 2,5-λίτρων ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα της Acura, που για να τοποθετηθεί πίσω από τα μπροστινά καθίσματα έγιναν πολλές τροποποιήσεις στο πάτωμα του Civic.

Για παράδειγμα, το ρεζερβουάρ μετακινήθηκε στο μπροστά μέρος, με το ψυγείο και τα φρένα να προέρχονται από μια Corvette. Οι μετατροπές συνεχίστηκαν και στον αισθητικό τομέα, με το αυτοκίνητο να φορά ένα φαρδύ bodykit, με φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά, αλλά και μεγάλους αεραγωγούς πίσω για την ψύξη και την αναπνοή του κινητήρα.

Το αποτέλεσμα δεν ξενίζει, κάθε άλλο θα έλεγα, ενώ σε διάφορες συμμετοχές του σε εκδηλώσεις, έχει κερδίσει πολλά βραβεία. Πριν περίπου μια δεκαετία, ο Barcheck αποφάσισε να ασχοληθεί με ένα άλλο project και έτσι πούλησε το αυτοκίνητο στον σημερινό του ιδιοκτήτη, ο οποίος το έχει διατηρήσει σε εξαιρετική κατάσταση, αλλά προχώρησε στην αντικατάσταση του προαναφερθέντος κινητήρα με έναν 3,2-λίτρων V6, προερχόμενο από ένα Acura CL Type-S.

Το αυτοκίνητο βρίσκεται τώρα για πώληση μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας στο Bring A Trailer, και το ψηλότερο bid τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές είναι 35.250 δολάρια, αλλά απομένουν πέντε ημέρες για να λήξει η δημοπρασία.