Η Formula 1 δεν είναι φθηνό sport και για να βρεθεί μια ομάδα στην κορυφή -πόσο μάλλον να διατηρηθεί- πρέπει να ξοδέψει εκατοντάδες εκατομμύρια. Η ομάδα της Mercedes ανακοίνωσε τον ισολογισμό για το 2019, που όπως γνωρίζεις ο Lewis Hamilton κατέκτησε το έκτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα (πέμπτο με την γερμανική ομάδα), ενώ και η αγγλογερμανική ομάδα κατέκτησε το έκτο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Για να γίνει αυτό πραγματικότητα, η ομάδα δαπάνησε £333 εκατομμύρια (373,3 εκατ. ευρώ), όταν το 2018 είχε επενδύσει £311,4 εκατομμύρια (350,2 εκατ. ευρώ), και το 2017 είχε επενδύσει £309,7 εκατομμύρια (348,28 εκατ. ευρώ). Τα έσοδα της, όμως, την περασμένη χρονιά από το μπόνους της F1, τις χορηγίες και από την μητρική εταιρία, Daimler AG, έφτασαν τα £363,6 εκατ. (€407,66 εκατ.), όντας αυξημένα σε σχέση με τις προηγούμενες, καθώς το 2018 μπήκαν στα ταμεία της £338,4 εκατομμύρια (380,56 εκατ. ευρώ), και το 2017 £337,2 εκατομμύρια (379,2 εκατ. ευρώ).

Αυτό σημαίνει, ότι η αγωνιστική ομάδα σημείωσε κέρδη μετά φόρων της τάξης των £14,7 εκατομμύρια (€16,5 εκατ.), μια μικρή αύξηση σε σχέση με τα £13,3 εκατομμυρίων (14,96 εκατ. ευρώ) του 2018. Τα έσοδα και οι δαπάνες είχαν προηγουμένως σημειώσει σημαντικό άλμα από το 2016 έως το 2017, με τα τελευταία στοιχεία να αντικατοπτρίζουν ότι το κόστος της έρευνας και ανάπτυξης συνδέεται με τις αλλαγές στους κανονισμούς που εισήχθησαν εκείνη την σεζόν στην F1.

Τα παραπάνω νούμερα αφορούν μόνο το κόστος λειτουργίας της αγωνιστικής ομάδας στο Brackley, της Αγγλίας, με το εργοστάσιο του κινητήρα στο Brixworth να αντιπροσωπεύεται μόνο από ένα ονομαστικό τέλος μίσθωσης στον προϋπολογισμό.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών σεζόν, ο μέσος αριθμός του προσωπικού αυξήθηκε από 849 το 2016, σε 912 το 2017, σε 968 το 2018, και σε 1.016 την προηγούμενη χρονιά, με 35 εργαζόμενοι να προστίθενται το 2019 στο σχεδιασμό, στη κατασκευή και στο τμήμα μηχανολογίας, ενώ οι υπόλοιπες (13) πήγαν σε διοικητικές θέσεις. Αυτό συνέβαλε στην αύξηση του μισθολογίου του 2019 κατά £1,6 εκατομμύρια, φτάνοντας τα £95,3 εκατ. (€106,9 εκατ.), όταν το 2018 ήταν στα £93,7 εκατομμύρια (105,38 εκατ. ευρώ), και £87,2 εκατομμύρια (98,07 εκατ. ευρώ) το 2017.

Η καθαρή συνεισφορά της Daimler ήταν μικρότερη από £30 εκατομμύρια (33,6 εκατ. ευρώ), ως έξοδα marketing, καθώς ενώ ξόδεψε περίπου £65 εκατομμύρια (72,8 εκατ. ευρώ), η ομάδα επέστρεψε ένα μεγάλο μέρος του ποσού, αντικατοπτρίζοντας το κόστος μίσθωσης των power units που παρέχονται από την θυγατρική εταιρεία HPP, του Brixworth.