Σύμφωνα με τους Financial Times η παραγωγή του νέου Qashqai δεν θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο στο εργοστάσιο της Nissan στο Σάντερλαντ της Αγγλίας, αλλά αυτή θα συμβεί προς τα μέσα του επόμενου έτους, μετά τον Απρίλιο του 2021.

Η Nissan απάντησε στο δημοσίευμα λέγοντας μόνο πως:

Οι προετοιμασίες για τη κυκλοφορία και τη παραγωγή του νέου Qashqai στο Σάντερλαντ συνεχίζονται, με την εταιρία να επενδύει 400 εκατ. λίρες στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, προκειμένου αυτό να αναβαθμιστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τη παραγωγή της νέας γενιάς του Qashqai.

Δεν έχουμε ανακοινώσει ακόμη ημερομηνία για την έναρξη της παραγωγής της νέας γενιάς του μοντέλου, αλλά ανυπομονούμε να μοιραστούμε μερικά συναρπαστικά νέα τους επόμενους μήνες.

Το δημοσίευμα των Financial Times αναφέρει πως η καθυστέρηση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού, η οποία εμπόδισε την ανάπτυξη του μοντέλου, ενώ παράλληλα άλλαξε και τις προτεραιότητες της εταιρίας. Επίσης η καθυστέρηση αυτή θα δώσει τον απαιτούμενο χρόνο στη Nissan για να γνωρίζει το πως θα εξελιχθούν οι συνομιλίες μεταξύ Μεγάλης Βρετανίας και Ευρωπαϊκής Ένωσης και το κατά πόσο τελικά οι δύο πλευρές εξασφαλίσουν κάποια εμπορική συμφωνία στη μετά-Brexit εποχή, δηλαδή από την 1 Ιανουαρίου του 2021.

Το εργοστάσιο του Σάντερλαντ κατασκευάσει περίπου 500.000 αυτοκίνητα ετησίως, με περισσότερα από τα μισά να εξάγονται στην Ευρώπη, ενώ τα 2/3 εξ’αυτών είναι Qashqai.

Το νέο Qashqai αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο φθινόπωρο και δεν θα προσφέρεται με κινητήρες πετρελαίου, μιας και η ιαπωνική εταιρία θέλοντας να μειώσει τις εκπομπές CO2 του, θα το εξοπλίζει με δύο υβριδικά σύνολα.

Πρόκειται για το e-Power της Nissan αλλά και το plug-in υβριδικό σύνολο της Mitsubishi, με την Nissan να εξοπλίζει το νέο Qashqai με περισσότερα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, ενώ δεν θα αυξήσει τις διαστάσεις του, διατηρώντας το μήκος του στα 4,4 μέτρα.

Το νέο Qashqai δεν θα προσφέρεται ως αμιγώς ηλεκτρικό, αφού η Nissan πρόσφατα παρουσίασε το Ariya. Η νέα γενιά του Qashqai θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C/D που χρησιμοποιεί και η τωρινή γενιά, αλλά αυτή θα αναβαθμιστεί, με την Nissan να το εξοπλίζεται και με το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης ProPilot.