Η Ford παρουσίασε μια ειδική έκδοση του Fiesta ST, η οποία θα βγει στην παραγωγή σε 500 μονάδες στην Ευρώπη, εκ των οποίων οι 300 θα καταλήξουν στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Το αποκλειστικά τρίθυρο Fiesta ST Edition διακρίνεται από το μπλε (Azura Blue) χρώμα, που δημιουργεί αντίθεση με τις στιλπνές μαύρες λεπτομέρειες στην εμπρός μάσκα, στα φώτα ομίχλης, στα καλύμματα των καθρεφτών, στην οροφή, στην πίσω αεροτομή και στον διαχύτη. Επιπλέον και οι νέες ζάντες 18 ιντσών είναι σε μαύρο χρώμα, οι οποίες μειώνουν συνολικά το βάρος κατά σχεδόν 8 κιλά, σε σύγκριση με τις “απλές” του Fiesta ST.
Στο εσωτερικό, το Fiesta ST Edition διαθέτει carbon-look στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων, δερμάτινο τιμόνι, bucket καθίσματα της Recaro, ενώ υπάρχουν μπλε ραφές.
Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι και κάτω από το καπό υπάρχει ο 1.500άρης τρικύλινδρος EcoBoost, απόδοσης 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 290 Nm ροπής από τις 1.600 έως τις 4.000 σ.α.λ.. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης της Quaife, με το αυτοκίνητο να επιταχύνει από το στάση έως στα 100 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα.
Ωστόσο, αλλαγές υπάρχουν στο στήσιμο του μοντέλου, καθώς το Fiesta ST Edition φέρει ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Αυτή αναπτύχθηκε και δοκιμάστηκε στο Nurburgring από τους μηχανικούς της Ford Performance, με τα δύο-δρόμων coilover να μειώνουν το ύψος κατά 15 χλστ. στον εμπρός άξονα και κατά 10 χλστ. στο πίσω μέρος. Ακόμα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ δώδεκα ρυθμίσεων για τη συμπίεση και 16 ρυθμίσεων για την εκτόνωση του αμορτισέρ, αυξάνοντας έτσι την απόκριση κατά το στρίψιμο στις υψηλές ταχύτητες.