Πέντε μήνες μετά τη παρουσίαση του πρωτότυπου, η Nissan ετοιμάζεται ώστε στις 21 του μηνός να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του Magnite. Το νέο συμπαγές crossover μοντέλο θα πωλείται από το 2021 στην αγορά της Ινδίας, εκεί όπου και θα κατασκευάζεται.

Το μήκος του θα είναι μικρότερο από 4 μέτρα και θα τοποθετηθεί απέναντι από τα Ford EcoSport, Hyundai Venue, Tata Nexon και Maruti Suzuki Vitara Brezza. Θα βασίζεται στη πλατφόρμα CMF-A και κίνηση θα παίρνει από έναν turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ απόδοσης 95 ίππων που θα συνδυάζεται είτε με ένα πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα CVT κιβώτιο ταχυτήτων.

Διαθέσιμος και ένας ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος 1.000άρης κινητήρας βενζίνης απόδοσης 72 ίππων που θα συνδυάζεται είτε με ένα πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Στις σχετικές ειδήσεις η Nissan Motor Acceptance Corp (NMAC) θυγατρική της Nissan που ασχολείται με τον τομέα του δανεισμού συμφώνησε να πληρώσει πρόστιμο 4 εκατ. δολαρίων στις ΗΠΑ, προκειμένου να κλείσει η υπόθεση στην οποία κατηγορούνταν πως το διάστημα μεταξύ 2013 και 2019 κατάσχεσε από λάθος εκατοντάδες αυτοκίνητα καταναλωτών, παρά το γεγονός πως αυτοί πλήρωναν κανονικά τις δόσεις των δανείων τους. Επιπλέον η NMAC θα δώσει αποζημιώσεις περίπου 1 εκατ. δολαρίων στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που κατάσχεσε παρανόμως.