Η Hyundai και η Kia ανακοίνωσαν ότι τα κέρδη του 3ου τριμήνου θα αποτυπώνουν και το κόστος των 3,36 τρισ. γουόν (2,95 δισ. δολαρίων) λόγω των ανακλήσεων 4,17 εκατ. αυτοκινήτων τους με τους κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού Theta II (GDI), χωρητικότητας 2,0 και 2,4-λίτρων, αυξάνοντας έτσι το συνολικό κόστος επιδιόρθωσης του συγκεκριμένου προβλήματος στα σχεδόν 5 δισ. δολάρια.

Η Hyundai ανακοίνωσε ότι το κόστος ύψους 2,1 τρισ. γουόν (1,85 δισ. δολάρια) θα αποτυπωθεί στα κέρδη της, ενώ η Kia ανέλαβε πλήγμα στα κέρδη ύψους 1,26 τρισ. γουόν (1,1 δισ. δολάρια).

Το 2017 οι αμερικανικές αρχές ξεκίνησαν μια έρευνα αναφορικά με την ανάκληση σχεδόν 1,7 εκατ. οχημάτων από τη Hyundai Motor και την θυγατρική Kia Motor, σχετικά με ένα ελάττωμα του κινητήρα που αυξάνει τον κίνδυνο σύγκρουσης.