Την περασμένη Δευτέρα, η SSC North America σόκαρε τον κόσμο με την τελευταία της δημιουργία, την Tuatara, καθώς με οδηγό τον Oliver Webb κατάφερε να κάνει νέο παγκόσμιο ρεκόρ τελικής ταχύτητας, πιάνοντας τα 532,93 χλμ/ώρα.

Ωστόσο, αυτό δεν ήταν το μοναδικό ρεκόρ που έγινε, καθώς το αμερικάνικο hypercar είναι πλέον το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής, με μέση ταχύτητα τα 316,11 μίλια (508,73 χλμ/ώρα), σπάζοντας έτσι το ρεκόρ της Koenigsegg Agera RS, η οποία στην ίδια ευθεία το 2017 έπιασε μέση ταχύτητα 446,97 χλμ/ώρα.

1

Διαβάζοντας αναλυτικά το δελτίο τύπου που έστειλε η SSC, το μόνο που αναφέρει η εταιρία σχετικά με τα ελαστικά είναι ότι το αυτοκίνητο φορά απλά ελαστικά δρόμου. Ωστόσο, κατά την παρουσίαση του μοντέλου πριν κάτι μήνες, η SSC είχε ενημερώσει ότι η Tuatara φορά τα Michelin Pilot Sport Cup 2.

2

Χθες, ο Oliver Webb ανέβασε στο προσωπικό του λογαριασμό στο instagram ότι τα Michelin Pilot Sport Cup 2 αγοράστηκαν από το “ράφι”, και με αυτά κατάφεραν το άκρως εντυπωσιακό ρεκόρ.

3

Χωρίς καμία πρόθεση αμφισβήτησης των λεγόμενων του Βρετανού οδηγού, εμείς στο Autoblog.gr επικοινωνήσαμε -μέσω του ελληνικού γραφείου- με την Michelin Ευρώπης, για να μάθουμε τι ακριβώς ισχύει. Η απάντηση που πήραμε ήταν ότι η γαλλική εταιρία δεν είχε την παραμικρή ανάμειξη με το project της Tuatara, και κατ’επέκταση δεν κατασκεύασε κάποιο ειδικό ελαστικό για το συγκεκριμένο ρεκόρ.

Επιπλέον, δεν θέλησε να σχολιάσει κάτι παραπάνω, ούτε να καρπωθεί την επιτυχία, αλλά κυρίως συνιστά να μην επιχειρήσει κανείς οδηγός να πιάσει τέτοιες ή παραπλήσιες ταχύτητες με τα Michelin Pilot Sport Cup 2.

4

Τέλος, σε πρόσφατη συνέντευξη του ο ιδρυτής της SSC, Jerod Shelby, δήλωσε:

Τα Michelin Pilot Sport Cup 2 είναι τα ίδια ελαστικά που έχουν οι πελάτες μας στα οχήματα τους. Κάναμε ανεξάρτητες δοκιμές σε αυτά τα ελαστικά, πιάσαμε ταχύτητες που γνωρίζαμε ότι θα μπορούσε να επιτύχει αυτό το αυτοκίνητο υπό φορτίο και αισθανθήκαμε ότι είμαστε ασφαλείς με αυτά τα ελαστικά και να τα χρησιμοποιήσουμε σε υψηλότερο όριο από ό,τι έχουν βαθμολογηθεί. Χρησιμοποιήσαμε ένα σετ ελαστικών ολόκληρη την ημέρα που κάναμε το ρεκόρ. Τα ελαστικά ήταν γεμάτα με άζωτο αντί αέρα, και είχαμε βάλει μεγαλύτερη πίεση.