10 πράγματα που δεν ξέρεις για το σήμα της Bugatti

Σχετικά άρθρα

Η ιστορία της Bugatti ξεκινά από το 1909. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν περάσει 110 χρόνια και ο κόσμος έχει αλλάξει ριζικά, αλλά το εμβληματικό σήμα της γαλλικής εταιρίας έχει παραμείνει σχεδόν το ίδιο. Η Bugatti θέλοντας να μας αποκαλύψει τα μυστικά του έκανε γνωστές αρκετές λεπτομέρειες του.

Ο Ettore Bugatti σχεδίασε το λογότυπο

Ο θρυλικός ιδρυτής της Bugatti ήθελε ένα επίπεδο, υψηλής ποιότητας σήμα και έτσι ήταν αυτός που το σχεδίασε, επιλέγοντας τις διαστάσεις του, τις γωνίες αλλά και την προοπτική που έχει από κάθε γωνία θέασης.

Τα χρώματα του έχουν συγκεκριμένη σημασία

Το κόκκινο χρώμα συμβολίζει το πάθος και την απόδοση, ενώ τα λευκά γράμματα αντιπροσωπεύουν την κομψότητα και την ευγένεια. Τα μαύρα αρχικά γράμματα του Ettore Bugatti αντιπροσωπεύουν την αριστεία και το θάρρος.

60 κουκίδες

Οι 60 κουκίδες εμπνεύστηκαν από την τάση Art Nouveau που κυριαρχούσε στις τέχνες στα τέλη του 1800 και στις αρχές του 1900

Ζυγίζει μόλις 159 γρ.

Το κάθε σήμα είναι κατασκευασμένο από ασήμι και το βάρος του είναι μόλις 159 γραμμάρια.

Το κατασκευάζει μια οικογενειακή επιχείρηση 242 ετών

Η Poellath GmbH & Co. KG Münz- und Prägewerk ιδρύθηκε στο Schrobenhausen της Βαυαρίας το 1778. Η γερμανική εταιρεία έχει από καιρό αναγνωριστεί για τις τεχνικές μεταλλουργίας της, κατασκευάζοντας υψηλής ποιότητας, ανάγλυφα σήματα για πάνω από δύο αιώνες.

Όταν στις αρχές της δεκαετίας του 2000 παρουσιάστηκε η Bugatti Veyron, ανέλαβε την κατασκευή του σήματος που κοσμεί την γρίλια κάθε μιας Bugatti Veyron και Chiron. Η εταιρία κατασκευάζει επίσης και τα σήματα που τοποθετούνται στα κλειδιά κάθε μιας Bugatti.

Είναι χειροποίητο

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Poellath, ο σχεδιασμός και η ποιότητα του σήματος της Bugatti απαιτούν να κατασκευαστεί στο χέρι. Η εταιρεία κατασκευάζει ακόμη και τα δικά της εργαλεία για να δημιουργήσει τα σήματα από ένα μονοκόμματο ασημένιο κομμάτι και 20 άτομα εμπλέκονται καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Επειδή είναι χειροποίητο, το κάθε σήμα είναι μοναδικό και διαφέρει σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Χρειάζονται 10 ώρες για να κατασκευαστεί ένα σήμα

Από την αρχική κοπή μέχρι το γυάλισμα και τη διαδικασία φινιρίσματος, το κάθε σήμα χρειάζεται συνολικά 10 ώρες για να κατασκευαστεί.

Δέχεται πίεση έως και 1.000 τόνων

Για να είναι σωστά τα γράμματα, κάθε κομμάτι ασήμι δέχεται πίεση έως και 1.000 τόνους. Το αποτέλεσμα είναι τα γράμματα Bugatti να έχουν πάχος 2,1 χιλιοστά.

Χρησιμοποιείται ειδικό σμάλτο με ανόργανες ενώσεις

Η επίστρωση σμάλτου για τα σήματα της Bugatti είναι απαλλαγμένο από τοξικά υλικά, οπότε αντί για μόλυβδο, το σμάλτο περιέχει πυριτικά άλατα και οξείδια. Αυτό προκαλεί τη σύντηξη του σμάλτου με το ασήμι όταν θερμαίνεται.

Η διαδικασία σμάλτου δίνει πραγματικά στο σήμα την κυρτή καμπυλότητα του

Το σήμα της Bugatti έχει μια ελαφριά καμπυλότητα με αυτό να μην επιτυγχάνεται κατά τη διαδικασία κοπής ή κατά την διαδικασία πίεσης. Η καμπυλότητα δημιουργείται λόγω του τύπου του σμάλτου και της θερμότητας που χρησιμοποιείται κατά τη διαδικασία της σμάλτωσης. Έτσι το σήμα αποκτά μια τρισδιάστατη αίσθηση στην όψη.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Άκουσε τον V16 υβριδικό κινητήρα του νέου hypercar της Bugatti

Η Bugatti ξεκίνησε το teasing του νέου της hypercar που θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Ιούνιο, δίνοντας στη δημοσιότητα ένα video αλλά και φωτογραφίες του...

Η Bugatti Bolide έχει τα μεγαλύτερα carbon φρένα της Brembo

Η Bugatti Bolide είναι ένα κτήνος 1.600 ίππων, βάρους 1.450 κιλών και για να μπορεί να φρενάρει αποτελεσματικά η Brembo έχει κατασκευάσει τα μεγαλύτερα...

Με V16 κινητήρα ο διάδοχος της Bugatti Chiron

Στις 20 Ιουλίου η Bugatti θα παρουσιάσει το νέο της hypercar που θα αντικαταστήσει την Chiron. Το αυτοκίνητο, εάν όλα πάνε σύμφωνα με τον...
Autoblog.gr