Μια από τις πρώτες κινήσεις που κάνει κάποιος όταν ξεκινά το tuning στον κινητήρα του αυτοκινήτου του, είναι να τοποθετήσει ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα. Στο ακόλουθο video θα δούμε εάν όντως το πιο ελεύθερο φίλτρο βοηθά τον κινητήρα να παράγει περισσότερα άλογα και βελτιώσει τις επιδόσεις του κινητήρα.
Η δοκιμή έγινε με αρκετά διαφορετικά φίλτρα αέρα σε 2 κινητήρες. Στον ατμοσφαιρικό V8 4,0-λίτρων μιας BMW M3 E92 και στον 2,0-λιτρο EA888 turbo TSI κινητήρα ενός Skoda Octavia RS και πως κρίνεις τα αποτελέσματα;