Πριν ενάμιση χρόνο, η Novitec παρουσίασε το N-Largo βελτιωτικό πακέτο για την Ferrari 812 Superfast, και σήμερα ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος μας δείχνει το ιταλικό supercar να φορά το νέο φαρδύ αεροδυναμικό bodykit, όπου αυτό, όπως και όλα τα υπόλποιπα μέρη του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από carbon.

Το φαρδύ bodykit κοστίζει €150.000, με την συγκεκριμένη μοναδική δημιουργία να έχει διπλάσια τιμή, καθώς η αξία του πακέτο ανέρχεται σε σχεδόν €300.000. Η Novitec δεν αναφέρει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με την carbon 812, αλλά λέει ότι χρειάστηκαν επιπλέον 700 ώρες σε σύγκριση με ένα κανονικό N-Largo πακέτο.

Σύμφωνα με τον γερμανικό βελτιωτικό οίκο, όλα τα carbon μέρη που φοράει το αυτοκίνητο έχουν εξελιχθεί μέσα στην αεροδυναμική σήραγγα. Το bodykit αυξάνει το πλάτος του αυτοκινήτου κατά 14 εκατοστά, φτάνοντας πλέον τα 2,11 μέτρα, και αποτελείται από νέο μπροστά σπόιλερ, νέους προφυλακτήρες, νέες πλευρικές ποδιές, αεροτομή, νέο καπό, διαχύτη και φτερά.

Ακόμα, φοράει νέα sport ελατήρια, που ταυτόχρονα μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 35 χλστ. Για το λόγο αυτό, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με σύστημα ανύψωσης του εμπρός τμήματος, που με το πάτημα ενός κουμπιού αυτό ανασηκώνεται κατά 40 χλστ. έτσι ώστε να περνάς ανενόχλητος τα σαμαράκια.

Μηχανικά, ο ατμοσφαιρικός V12 6,5-λίτρων κινητήρας δυναμώνει κατά 40 άλογα και κατά 33 Nm ροπής, αποδίδοντας πλέον 840 άλογα και 751 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 345 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας αποκτά νέα Inconel εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων, με τις απολήξεις να έχουν 110 χλστ. διατομή, όντας συνολικά 11 κιλά ελαφρύτερη από την αντίστοιχη εργοστασιακή. Ο ήχος της θυμίζει παλιές καλές εποχές της Formula 1. Τέλος, υπάρχουν νέες σφυρήλατες ζάντες της Vossen, όπου εμπρός είναι 21 ιντσών με ελαστικά 275/30 και πίσω 22 ιντσών με ελαστικά 335/25.