H Volvo έδωσε μια σειρά νέων φωτογραφιών που μας δείχνουν το εσωτερικό, την ανάρτηση και τον χώρο του κινητήρα του αυτοκινήτου που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Cyan Racing.

Το restomod του κλασικού σουηδικού coupe μοντέλου παίρνει κίνηση από έναν σύγχρονο 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 419 ίππων με 455 Nm ροπής.

Το αυτοκίνητο θα περάσει σε περιορισμένη παραγωγή, με τον κινητήρα να προέρχεται από το αγωνιστικό Volvo S60 TC1 και να έχει όριο περιστροφής 7.700 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με τη κίνηση να στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός carbon άξονα. Διαθέτει μπλοκέ διαφορικό και ESP, ABS και άλλα ηλεκτρικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, λάμπουν δια της απουσίας τους.

Το P1800 Cyan έχει τον ίδιο σχεδιασμό με το κλασσικό P1800 που κυκλοφόρησε την δεκαετία του 1960, αλλά διαθέτει πλαίσιο και σώμα κατασκευασμένα από χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση διαθέτει διπλά ψαλίδια μπροστά και πίσω, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει μόλις 990 κιλά, με τις ζάντες να είναι σφυρήλατες, διαμέτρου 18″.