Daimler, Scania, MAN, Volvo, DAF, Iveco και Ford δεσμεύτηκαν έως το 2040 να καταργήσουν τους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης στα φορτηγά τους και να τους αντικαταστήσουν με κινητήρες υδρογόνου, ηλεκτροκινητήρες και με άλλους που θα καταναλώνουν “καθαρά” καύσιμα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Scania, Henrik Henriksson δήλωσε πως ο κλάδος των κατασκευαστών φορτηγών θα δαπανήσει περίπου 50 με 100 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, ενώ παράλληλα θα συνεργαστεί με το γερμανικό Ινστιτούτο Κλιματικών Ερευνών του Πότσνταμ έτσι ώστε να εξετάσουν τις καλύτερες τεχνολογίες και προσεγγίσεις, που θα έχουν τις λιγότερες επιπτώσεις στο κλίμα.