Ο Mattia Binotto σε συνέντευξή του δήλωσε πως στην επόμενη σεζόν δεν θα υπάρχει 1ος και 2ος οδηγός στη Ferrari, ξεκαθαρίζοντας πως ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz θα ξεκινήσουν τη νέα σεζόν “από την ίδια θέση”, ενώ θα είναι ελεύθεροι να μάχονται στη πίστα.

Δεν υπάρχει τίποτα γραμμένο στο συμβόλαιο του Charles που να αναφέρει πως θα είναι ο ηγέτης της ομάδας Και οι δύο οδηγοί θα είναι ελεύθεροι να μάχονται στη πίστα. Νομίζω ότι είναι σημαντικό να μην βλάψουν τον εαυτό τους, αυτό είναι σαφές, αλλά νομίζω ότι θα έχουν ίσες ευκαιρίες, σίγουρα στην αρχή της σεζόν.

Ο Binotto πρόσθεσε πως προτεραιότητα της Ferrari θα ήταν πάντα η μεγιστοποίηση των βαθμών στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, οπότε οποιαδήποτε εντολή από την ομάδα θα δοθεί μόνο γι’αυτό.

Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι να βελτιστοποιήσουμε τους βαθμούς της ομάδας. Στόχος είναι τουλάχιστον η τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Γι’αυτό και αν χρειαστεί σε κάποιους αγώνες, θα είναι σημαντικό οι δύο οδηγοί να βοηθήσουν με τις αποφάσεις της ομάδας ή να αποδεχτούν τις αποφάσεις της για να βελτιστοποιήσουν τους βαθμούς. Αν συμβάλλουν στο συμφέρον της ομάδας νομίζω θα βοηθηθούν και οι δύο προσωπικά.

Αργότερα στη σεζόν, αν θα υπάρξει ένα σαφές πλεονέκτημα του ενός οδηγού σε σχέση με τον άλλον, τότε θα δούμε πως θα μπορεί ο ένας πιλότος να βοηθήσει τον άλλον, αλλά πάντα πρώτη προτεραιότητά μας θα είναι το βαθμολογικό όφελος της ομάδας.

Η Ferrari θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο, που θα ονομάζεται SF21, λίγο πριν τις πρώτες δοκιμές της σεζόν στη Βαρκελώνη. Παρότι υπάρχει πάγωμα στην ανάπτυξη του πλαισίου, επιτρέπονται αεροδυναμικές αλλαγές και οι ομάδες επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν δύο tokens για να κάνουν άλλες αναβαθμίσεις, επανασχεδιάζοντας το πίσω μέρος του μονοθεσίου, έτσι ώστε να βελτιωθεί η συνεργασία μεταξύ του πλαισίου και των νέων αεροδυναμικών στοιχείων. O Binotto είπε για το νέο μονοθέσιο:

Αποφασίσαμε ήδη το όνομα του μονοθεσίου του 2021. Το μονοθέσιο θα ονομάζεται SF21. Είναι ένα πολύ απλό όνομα, γιατί πιστεύουμε ότι το επόμενο έτος είναι η μετάβαση στο 2022. Ας κρατήσουμε λοιπόν το SF21 ως το όνομα του αυτοκινήτου. Θα είναι σίγουρα εν μέρει ένα “παγωμένο” μονοθέσιο, αφού θα έχει το ίδιο πλαίσιο με το μονοθέσιο του 2020.

Μία από τις βασικές ελπίδες της Ferrari για πρόοδο το 2021 είναι ο ολοκαίνουργιος κινητήρας, με τον οποίο η Ferrari ελπίζει πως δεν θα έχει το πιο αδύνατο power unit του grid.

Τα αποτελέσματα στον πάγκο δυναμομέτρησης είναι υποσχόμενα σύμφωνα με τον Binotto, ο οποίος πρόσθεσε ωστόσο πως δεν γνωρίζει την εξέλιξη που θα παρουσιάσουν οι άλλες ομάδες.

Μίλησε και για μια ακόμη βασική αδυναμία του φετινού μονοθεσίου, του SF1000, που δεν ήταν άλλο από την υπερβολική αεροδυναμική αντίσταση που παρήγαγε. Όπως είπε, στόχος της Ferrari είναι να βελτιώσει την αεροδυναμική απόδοση του νέου μονοθεσίου και μέχρι στιγμής μπορεί να πει πως οι ιδέες τους έχουν συμβάλει σε αυτό.