Αυξημένη κατά 37,5% η κυκλοφορία στην Αττική στο δεύτερο lockdown σε σχέση με το πρώτο

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών, το δεύτερο lockdown επηρέασε σε μικρότερο βαθμό τον κυκλοφοριακό φόρτο στις οδικές αρτηρίες της Αττικής και συγκριτικά με τον κυκλοφοριακό φόρτο ένα χρόνο πριν, η μείωση που καταγράφεται ανέρχεται μόλις στο 15,4%.

Επίσης, η κυκλοφορία των οχημάτων ήταν κατά πολύ μειωμένη στο πρώτο lockdown, ενώ συνολικά η μεγαλύτερη μείωση φαίνεται να καταγράφεται σε κεντρικές Λεωφόρους, όπως η Πανεπιστημίου η Μεσογείων και η Συγγρού. Συνολικά οι αρτηρίες με τη μεγαλύτερη επιβάρυνση είναι η Λ. Κηφισού, η Λ. Ποσειδώνος, η Βασιλίσσης Σοφίας και η Κηφισίας.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του 2ου lockdown η κυκλοφορία καταγράφει αύξηση κατά 37,5% σε σχέση με αυτήν του 1ου lockdown. Επίσης σε σχέση με το 2ο lockdown έχει καταγραφεί, ότι σε σύγκριση με το 2019 η κυκλοφορία μειώθηκε μόλις κατά 15,4%. Σε αντίστοιχη σύγκριση για το 1ου lockdown φαίνεται ότι τον Μάρτιο του 2020 η κυκλοφορία στην Αττική ήταν 49,5% λιγότερη από αυτήν του Μαρτίου του 2019.

Όπως προκύπτει από την στατιστική ανάλυση κυκλοφοριακών στοιχείων που πάρθηκαν για περιόδους με lockdown και χωρίς (Μάρτιος και Δεκέμβριος 2019/2020) για 12 βασικές αρτηρίες της Αττικής, παρατηρούμε τα εξής:

  • Η κυκλοφορία κατά την διάρκεια του 2ου lockdown φαίνεται να αυξήθηκε κατά 37,5% σε σχέση με αυτήν του 1ου lockdown. Γεγονός που οφείλεται στη διαφοροποίηση των περιοριστικών μέτρων κατά τη δεύτερη φάση.
  • Στο 2ο lockdown όπως έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα, η κυκλοφορία μειώθηκε κατά 15,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Δεκέμβριος 2019) που δεν είχαμε ακόμα το θέμα της πανδημίας.
  • Η αντίστοιχη σύγκριση για το 1ο lockdown έδειξε ότι τον Μάρτιο του 2020 η κυκλοφορία στην Αττική ήταν 49,5% λιγότερη από αυτήν του Μαρτίου του 2019.

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν και τα ποσοστά μείωσης ή αύξησης της κυκλοφορίας ανάλογα με τη την χρονική περίοδο. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι:

  • Πανεπιστημίου (μείωση 77,3%), Πατησίων – Αλεξάνδρας (μείωση 3,8%-9,8%)
  • Μεσογείων – Συγγρού (μείωση έως και 59,8%)

Επίσης από τα στοιχεία φαίνεται ότι η πιο επιβαρυμένη κυκλοφοριακά οδική αρτηρία είναι η Λ. Κηφισού, η οποία έχει τον μεγαλύτερο ημερήσιο φόρτο, ενώ ακολουθούν η Λ. Ποσειδώνος, η Βασιλίσσης Σοφίας και τέλος η Λ. Κηφισίας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

To νέο Suzuki Swift ήρθε στην Ελλάδα [Τιμές]

Η τέταρτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται στη χώρα μας και είναι ήδη διαθέσιμο, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει σήμερα τις τιμές του...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...

Η ΓΕΚ Τέρνα προσωρινός ανάδοχος στο έργο παραχώρησης του ΒΟΑΚ

Σε προσωρινό ανάδοχο για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αναδείχθηκε ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε, σε συνέχεια και...

Οι τιμές του ηλεκτρικού Ford Explorer

Διαθέσιμο για παραγγελία είναι από σήμερα το νέο Ford Explorer, με το ηλεκτρικό SUV να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, τις Style και Premium και...
Autoblog.gr