Μέσα στις επόμενες ημέρες η BMW θα τοποθετήσει στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου έξυπνες ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες, που θα ενημερώνουν τους ιδιοκτήτες μοντέλων της για το εάν έχει λήξει η εγγύησή τους, με σκοπό να τους προτείνει να επεκτείνουν/αγοράσουν διαδικτυακά μια νέα εγγύηση.

Σύμφωνα με το Motoring Research, αρχικά υπήρχε η πληροφορία ότι συγκεκριμένες διαφημιστικές πινακίδες θα διαβάζουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων και θα έχουν πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες ώστε να γράφουν “ντροπή” στους ιδιοκτήτες που δεν είχαν ενεργή εργοστασιακή εγγύηση.

Ωστόσο, η BMW αντικρούει το παραπάνω και αναφέρει ότι οι διαφημίσεις θα στοχεύουν μοντέλα της που βρίσκονται στον δρόμο πάνω από 35 μήνες και θα προτείνουν στους ιδιοκτήτες να αγοράσουν μια νέα εγγύηση, υποθέτοντας ότι χρειάζονται μία, τονίζοντας:

Η διαδικασία ανίχνευσης ενός οχήματος (VDT) δεν χρησιμοποιεί προσωπικές πληροφορίες ταυτοποίησης που ισχύουν για το GDPR, ενώ η VDT δεν έχει καμία πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα.

Μέσω της τεχνολογίας ανίχνευσης ενός οχήματος (Vehicle Detection Technology, VDT), οι έξυπνες ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες θα μπορούν να αναγνωρίσουν τον τύπο και την ηλικία του οχήματος, προσαρμόζοντας ανάλογα τη διαφήμιση για τους συγκεκριμένους κατόχους τους.

Η BMW αναφέρει ότι οι διαφημίσεις θα είναι ορατές μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο σε μια διασταύρωση, τονίζοντας ότι ο στόχος αυτών των διαφημιστικών πινακίδων είναι μια πιο προσωπική σύνδεση με τους ιδιοκτήτες, προκειμένου να τους βοηθήσουν στην αγορά νέων εγγυήσεων, με τον Steve Cann του τμήματος Financial Services της BMW να δηλώνει:

Οι πελάτες μας αναμένουν ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και το εξατομικευμένο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μόνο ένας τρόπος με τον οποίο μπορούμε να συνεργαστούμε μαζί τους σε αυτό το αναμενόμενο επίπεδο.