Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Christian Dahlheim, ο επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων του VW Group, δήλωσε πως η Skoda έχει το “μεγαλύτερο δυναμικό ανάπτυξης” μεταξύ των υπολοίπων εμπορικών σημάτων του ομίλου, επειδή απευθύνεται σε περισσότερο αγοραστικό κοινό.
Όπως πρόσθεσε ο Dahlheim, οι αγοραστές των μοντέλων της Skoda ανήκουν συνήθως στα μεσαία και στα χαμηλότερα στρώματα της εργατικής τάξης, που ζητούν από τα αυτοκίνητά τους κυρίως λειτουργικότητα.
Το VW Group θεωρεί πως η Skoda έχει ως αντιπάλους κυρίως τα μοντέλα των Citroen, Renault, Peugeot και Ford, απορρίπτοντας τις όποιες αναφορές πως το VW Group θα μειώσει την Skoda ώστε αυτή να ανταγωνίζεται την Dacia.