Αρχές Μαρτίου του 2018 η Rimac Automobili παρουσίασε το νέο της ηλεκτρικό hypercar, το C_Two, και τρεις εβδομάδες αργότερα είχε γίνει γνωστό πως και τα 150 αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει η κροατική εταιρία έγιναν sold out.

Φαίνεται, όμως, ότι αυτό δεν ισχύει και με ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο ιδρυτής της εταιρίας Mate Rimac θέλησε να διορθώσει αυτό το λάθος, γράφοντας:

Κάτι που ήθελα να ξεκαθαρίσω εδώ και πολύ καιρό. Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με τον επικεφαλής πωλήσεών μας πριν από μερικά χρόνια, ένας δημοσιογράφος παρερμήνευσε (κατά λάθος ή όχι) ότι το C_Two έχει γίνει sold out. Αυτό δεν συνέβη και εξακολουθεί να μην ισχύει, αλλά έχει επαναληφθεί σε πολλά άρθρα ως γεγονός.

Παρόλο που δεν είναι ασυνήθιστο για τα hypercars να γίνονται sold-out πριν ξεκινήσει η παραγωγή τους, αυτό συμβαίνει συνήθως μόνο σε καθιερωμένες μάρκες, όπως η Ferrari. Το C_Two έχει πολλές “πρωτιές” -το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό hypercar (σε παγκόσμιο επίπεδο) με έγκριση τύπου, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Rimac (μια νέα και ακόμα σχετικά άγνωστη μάρκα) κ.λπ. Είναι μια εντελώς νέα αγορά (δεν υπάρχουν ανταγωνιστές στην παραγωγή αυτή τη στιγμή) και κανείς δεν ξέρει πώς θα αντιδράσουν πραγματικά οι πελάτες.

Οι πελάτες ενδιαφέρονται πολύ για το αυτοκίνητο, αλλά θέλουν να δουν πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα -θέλουν να το δοκιμάσουν πριν δεσμευτούν και να δουν δοκιμές του. Είμαστε απόλυτα σύμφωνοι με αυτό και ποτέ δεν ωθήσαμε τους πελάτες να δεσμευτούν πριν δοκιμάσουν το αυτοκίνητο. Υπάρχουν, φυσικά, πολλοί που μας εμπιστεύτηκαν αρκετά και τους άρεσε πολύ το αυτοκίνητο για να πληρώσουν μια προκαταβολή πολύ νωρίς.

Μέχρι στιγμής, μόνο λίγοι πελάτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το C_Two (όπως για παράδειγμα ο Nico Rosberg). Αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους -ενώ έχουμε ήδη κατασκευάσει πολλά πρωτότυπα, χρειαζόμαστε κάθε δευτερόλεπτο από αυτά για την ανάπτυξη του, τις δοκιμές και την homologation του.

Είναι πάντα δύσκολο να “στριμώξεις” test drives πελατών, καθώς επηρεάζει τις δοκιμές του αυτοκινήτου. Επίσης, το αυτοκίνητο είναι ακόμη σε εξέλιξη, οπότε δεν θέλουμε ο πελάτης να βιώσει δυσλειτουργίες ή κάποιες ατέλειες που θα βελτιωθούν στο αυτοκίνητο παραγωγής. Η κατάσταση με την Covid-19 καθιστά τα ταξίδια δύσκολα, έτσι είναι ένας άλλος παράγοντας που έχει επιβραδύνει τα πράγματα.

Συνεχίζοντας, ο Rimac δήλωσε ότι το επίσημο όνομα του αυτοκινήτου θα αποκαλυφθεί σύντομα, τονίζοντας ότι η παραγωγή του πρώτου έτους έχει όντως γίνει sold-out. Αυτός ήταν και ο αρχικός στόχος της εταιρίας του, δηλαδή οι πωλήσεις να είναι “μπροστά” τουλάχιστον για ένα χρόνο από την παραγωγή.

Κλείνοντας, τόνισε ότι είναι σίγουρος ότι θα πουληθούν και τα 150 αυτοκίνητα και ότι όλος ο κόσμος θα μείνει έκπληκτος με το αυτοκίνητο παραγωγής, σχετικά με το επίπεδο τεχνολογίας, την απόδοση, την άνεση και τα χαρακτηριστικά του.