Η SSC North America πήγε στην ευθεία 3,7 χλμ. του διαστημικού κέντρου Kennedy και κατάφερε να πιάσει με την Tuatara μέση μέγιστη ταχύτητα 282,9 μιλίων/ώρα (455,3 χλμ/ώρα), σπάζοντας το ρεκόρ που κατείχε από το 2017 η Koenigsegg Agera RS, με 277,9 μίλια/ώρα (446,97 χλμ/ώρα).
Πιο συγκεκριμένα η Tuatara έπιασε τα 286,1 μίλια/ώρα (460,4 χλμ/ώρα) προς την μια κατεύθυνση (νότο), και τα 279,7 μίλια/ώρα (450,1 χλμ/ώρα) προς την αντίθετη κατεύθυνση (βορρά). Οι δοκιμές γίνονται προς τις δύο κατευθύνσεις και βγαίνει ο μέσος όρος ώστε να απαλειφθούν μεταβλητές, όπως οι ασυνέπειες του ανέμου και της επιφάνειας.
Το αυτοκίνητο διέθετε εξοπλισμό τηλεμετρίας από τέσσερις διαφορετικούς προμηθευτές για να εξασφαλιστεί η ακρίβεια και η εγκυρότητα του αποτελέσματος, το οποίο όμως δεν έχει πιστοποιηθεί ακόμα επίσημα. Πιο συγκεκριμένα, της Racelogic (VBox), της Life Racing, της Garmin, και της IMRA (International Mile Racing Association).
Με τα 282,9 μιλίων/ώρα η Tuatara έγινε το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, και σε αντίθεση με την προσπάθεια στη Νεβάδα, πίσω από το τιμόνι δεν βρέθηκε ένας επαγγελματίας οδηγός, αλλά ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου. Ο λόγος για τον δρ. Larry Caplin, ο οποίος δήλωσε:
Πήρα μια γεύση της πλήρους ισχύος στην έβδομη και τελευταία δοκιμή. Είμαι ενθουσιασμένος που θα επιστρέψω για να σπάσω τα 300 μίλια/ώρα.
Η Tuatara ήταν προδιαγραφών παραγωγής και ταυτόσημη με το αυτοκίνητο που θα παραδίδεται στους πελάτες. Φορούσε Michelin Pilot Sport Cup 2 και έτρεξε με ένα μείγμα καυσίμου E85, το οποίο χρησιμοποιείται συχνά από άλλους κατασκευαστές, όπως η Koenigsegg, για να αυξήσει την απόδοση του κινητήρα.