Οι δοκιμές του Rimac C_Two στην αεροδυναμική σήραγγα

Σχετικά άρθρα

Η Rimac δημοσίευσε ένα ακόμη video του C_Two και αυτή τη φορά μας δείχνει της αεροδυναμικές δοκιμές που έκανε στη αεροδυναμική σήραγγα, για να αξιολογήσει την αποδοτικότητα του νέου ηλεκτρικού hypercar, τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα αλλά και την απόδοση ψύξης της μπαταρίας.

Η Rimac εξέλιξε το C_Two τα τελευταία δύο χρόνια και στόχος της ήταν να δημιουργήσει ένα πακέτο που συνδυάζει τη βέλτιστη απόδοση στις υψηλές ταχύτητες με μικρό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας και την καλύτερη ψύξη της μπαταρίας.

Το αυτοκίνητο αποδίδει 1914 άλογα με 2.300 Nm ροπής και κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 1,85 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 412 χλμ/ώρα. Το 400αρι το κάνει σε 9,1 δευτερόλεπτα.

Διαθέτει μπαταρία 120 kWh, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 650 χλμ στον κύκλο δοκιμών NEDC. Η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση 250 kW και έτσι μέσα σε 30 λεπτά μπορεί να φορτίσει κατά 80%.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Δες το εργοστάσιο της Xiaomi να παράγει ένα SU7 κάθε 76 δευτ.

Στα τέλη του περασμένου έτους η Xiaomi εισήλθε στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάζοντας το SU7. Οι παραγγελίες αυτού άνοιξαν πριν περίπου δύο εβδομάδες, με...