Η Rimac δημοσίευσε ένα ακόμη video του C_Two και αυτή τη φορά μας δείχνει της αεροδυναμικές δοκιμές που έκανε στη αεροδυναμική σήραγγα, για να αξιολογήσει την αποδοτικότητα του νέου ηλεκτρικού hypercar, τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα αλλά και την απόδοση ψύξης της μπαταρίας.

Η Rimac εξέλιξε το C_Two τα τελευταία δύο χρόνια και στόχος της ήταν να δημιουργήσει ένα πακέτο που συνδυάζει τη βέλτιστη απόδοση στις υψηλές ταχύτητες με μικρό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας και την καλύτερη ψύξη της μπαταρίας.

Το αυτοκίνητο αποδίδει 1914 άλογα με 2.300 Nm ροπής και κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 1,85 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 412 χλμ/ώρα. Το 400αρι το κάνει σε 9,1 δευτερόλεπτα.

Διαθέτει μπαταρία 120 kWh, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 650 χλμ στον κύκλο δοκιμών NEDC. Η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση 250 kW και έτσι μέσα σε 30 λεπτά μπορεί να φορτίσει κατά 80%.