Οι τιμές των Volkswagen Golf R-Line και eTSI 130

Σχετικά άρθρα

Δύο νέες εκδόσεις του Volkswagen Golf είναι πλέον διαθέσιμες στην Ελλάδα. Πρόκειται για την R-Line και μία επιπλέον έκδοση του 1.5 eTSI κινητήρα με το ήπιο υβριδικό σύστημα, η οποία αποδίδει 130 άλογα και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG.

Έκδοση CO2 γρ/χλμ (WLTP) Τιμή προ φόρων Λιανική τιμή
Golf 1.5 TSI ACT 150PS R-Line 131 19.192 € 26.300 ευρώ
Golf 1.5 eTSI MHEV ACT 130PS DSG Style 128 20.214 € 26.520 ευρώ
Golf 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG R-Line 130 21.406 € 28.350 ευρώ

R-Line

Το Golf R-Line είναι διαθέσιμο με τον 1.5 TSI κινητήρα των 150 ίππων και με τον ήπιο υβριδικό 1.5 eTSI απόδοσης 150 ίππων. Εξωτερικά διαθέτει σπορ προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ και διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, απολήξεις εξάτμισης σε χρώμιο και λογότυπο R στη μάσκα και τα φτερά.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι με χειριστήρια αφής και διάτρητο δέρμα, τα “top sport” καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα, η επένδυση με ύφασμα/ArtVelours microfleece και λογότυπο R, η επένδυση της οροφής σε μαύρο χρώμα, τα πεντάλ με επένδυση αλουμινίου και ειδικά γραφικά R στην οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Ενδεικτικά, ανάμεσα σε άλλα στοιχεία εξοπλισμού η έκδοση R-Line διαθέτει:

  • Sport ανάρτηση με χαμηλωμένο πλαίσιο (-15 χιλ.)
  • Progressive Steering – προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης
  • Driving Profile Selection – σύστημα επιλογής οδηγικού προφίλ
  • Ζάντες αλουμινίου 17” Valencia Grey metallic
  • Προβολείς LED
  • Φιμέ κρύσταλλα
  • Digital Cockpit Pro – ψηφιακός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη 10” και επιλογές διαμόρφωσης
  • Σύστημα Infotainment Discover Media Streaming και Internet
  • Wireless We Connect App
  • Eπαγωγική φόρτιση κινητού τηλεφώνου
  • We Connect & We Connect Plus Υπηρεσίες
  • Drive: Επικοινωνία Car2X, Front Assist, Adaptive Cruise Control, Lane Assist, Park Pilot
  • Αυτόματο κλιματισμό Air Care Climatronic
  • Εσωτερικό φωτισμό Ambient 30 χρωμάτων

1.5 eTSI 130

Η έκδοση 1.5 eTSI MHEV 130 DSG του νέου Golf, συμπληρώνει την ήπια υβριδική των 150 ίππων και, όπως κι εκείνη, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, διπλού συμπλέκτη, 7-σχέσεων. Προσφέρεται δε στο πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, Style.

Σε επίπεδο κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στην τεχνολογία διαχείρισης ενεργού κυλίνδρου (ACT – Active Cylinder Management), δύο από τους τέσσερις κύλινδρους του κινητήρα 1.5 eTSI απενεργοποιούνται αυτόματα κατά την οδήγηση, όσο το δυνατό συχνότερα, μειώνοντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 rpm, με τη μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στην περιοχή 5.000-6.000 σ.α.λ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr