Ο Francesco Scardaoni κατέχει την θέση του επικεφαλής της Lamborghini για την αγορά της Ασίας-Ειρηνικού και σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως σήμερα, με την άφιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η επιτάχυνση δεν είναι πλέον τόσο σημαντική όσο ήταν κάποτε. Συγκεκριμένα τόνισε:

Αν πάμε πίσω 10 χρόνια, πιθανώς όταν μας ρωτούσε κάποιος να του πούμε τις παραμέτρους για τη μέτρηση ενός αυτοκινήτου, θα λέγαμε την τελική ταχύτητα, την επιτάχυνση και τον χειρισμό. Πέντε χρόνια πριν θα βάζαμε πρώτη την επιτάχυνση, με την τελική ταχύτητα να ήταν δευτερεύουσα, αλλά σήμερα, η επιτάχυνση δεν είναι τόσο σημαντική όσο ο χειρισμός και η δυναμική συμπεριφορά, επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αρκετά εύκολο να έχουν εκπληκτικά αποτελέσματα στην επιτάχυνση.

Τα τελευταία χρόνια η Lamborghini με μοντέλα όπως η Aventador SVJ και η Huracan STO έχει μετατοπίσει την εστίασή της στα μοντέλα επιδόσεων εντός πίστας, με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να έχουν παρόμοιες επιδόσεις επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας με τις βασικές εκδόσεις τους, αλλά προσφέρουν πολύ καλύτερο χειρισμό και δυναμικά χαρακτηριστικά. Ο Scardaoni πρόσθεσε:

Αυτό που πραγματικά κάνει τη διαφορά είναι η ικανότητα οδήγησης του αυτοκινήτου, ο χειρισμός του και αυτό γιατί ακόμη και αν έχεις καλή επιτάχυνση αλλά το αυτοκίνητο είναι βαρύ, δεν σου προσφέρει την ευχαρίστηση όταν το οδηγείς γρήγορα. Χωρίς αμφιβολία, σήμερα, ο χειρισμός ενός αυτοκινήτου κατά τη γνώμη μας είναι μια από της κορυφαίες προτεραιότητας για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία, ειδικά για μια εταιρία όπως η Lamborghini. Ο χειρισμός ενός μοντέλου της Lamborghini είναι ζωτικής σημασίας, μια βασική παράμετρος. Ο χειρισμός είναι σήμερα η πρώτη προτεραιότητά μας.