Στο σημερινό ετήσιο συνέδριο του BMW Group, η γερμανική εταιρία αποκάλυψε το i4, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό τετράθυρο Gran Coupe της, δίνοντας τις πρώτες φωτογραφίες του. Το μοντέλο αποτελεί την έκδοση παραγωγής του i4 concept, που παρουσίασε η BMW πριν ακριβώς έναν χρόνο, και θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2021, μαζί με τη M Performance έκδοση.

Η παραγωγή του i4 θα γίνεται στο Μόναχο, με την BMW να το τοποθετεί απέναντι στο Tesla Model 3, με τον σχεδιασμό του να έχει ελάχιστες διαφορές σε σύγκριση με το πρωτότυπο, όπου διατηρεί τα μεγάλα “νεφρά” στην εμπρός μάσκα.

Το μοντέλο φέρει την τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιάς της εταιρίας, που είδαμε πρώτα στο νέο iX3. Έτσι, το i4 εξοπλίζεται με τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων της, οι οποίοι έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ θα ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα, με τις μπαταρίες του i4 να είναι Generation 5, οι οποίες είναι σημαντικά μικρότερες σε μέγεθος από τις σημερινές.

Η BMW δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες για το μοντέλο, παρά μόνο αρκέστηκε να κάνει γνωστό ότι το i4 θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις, με αυτονομία έως 590 χλμ. (WLTP) και έως 300 μίλια (EPA). Το i4 θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης, με την βασική έκδοση να είναι η i435 που θα διαθέτει έναν κινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης κοντά στα 284 άλογα. Η i440 έκδοση θα είναι και αυτή πισωκίνητη, αποδίδοντας 335 άλογα, με την i4 M50 είναι τετρακίνητη, να φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που θα αποδίδουν συνδυαστικά 450-460 άλογα.

Η i4 M50 θα έχει πιο σπορ παρουσιαστικό με άλλους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες ζάντες, αεροτομή, μεγαλύτερα φρένα και Μ πινελιές στο εσωτερικό. Αργότερα θα υπάρχει και μια δυνατότερη έκδοση η οποία θα αποδίδει έως και 530 άλογα με 813 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε 4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα να ξεπερνά στα 200 χλμ/ώρα.

Θα φέρει μπαταρία 80 kWh και βάρους 550 κιλών, η οποία θα χαρίζει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτονομία της τάξης των 590 χλμ., σε κύκλο WLTP. Με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 150 kW, το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε περίπου 35 λεπτά, ενώ με μόλις 6 λεπτά θα μπορείς να “κερδίσεις” περίπου 100 χλμ αυτονομίας.