Όπως αποκαλύψαμε την προηγούμενη εβδομάδα η Toyota παρουσίασε σήμερα το Aygo X prologue, που μας δείχνει πως θα μοιάζει η έκδοση παραγωγής του νέου Aygo. Για το μεγαλύτερο μέρος του 21ου αιώνα, η Toyota υπήρξε ο ηγέτης στην κατηγορία Α στην Ευρώπη και δείχνοντας τη δέσμευσή της στο μέλλον της εν λόγω κατηγορίας, η Toyota ανέθεσε στο σχεδιαστικό της στούντιο ED2, την αποστολή να υλοποιήσει το Ευρωπαϊκό της όραμα γι’ αυτό το τμήμα της αγοράς.

Το στούντιο Ευρωπαϊκής Σχεδίασης της Toyota, ED2, βρίσκεται στη Νίκαια της Γαλλίας, και η πρόκληση που ανατέθηκε στους σχεδιαστές του ήταν να δουν το A-segment με φρέσκια ματιά. Με το Aygo X prologue φαίνεται ότι ήθελαν να αποδείξουν ότι το entry level μοντέλο της Toyota μπορεί να ξεχωρίζει και να διαθέτει μία τολμηρή και συναρπαστική σχεδίαση.

Παρατηρώντας το από μπροστά, πίσω ή το πλάι, το Aygo X prologue ξεχωρίζει, ενώ η τολμηρή διχρωμία δημιουργεί ένα όμορφο αποτέλεσμα που μαγνητίζει την προσοχή. Η σφηνοειδής οροφή επιτείνει τη αίσθηση δυναμισμού προσδίδοντάς του μία πιο επιθετική σπορ εικόνα. Εμπρός υπάρχουν LED φώτα, που “αγκαλιάζουν” το καπό για να σχηματίσουν ένα σχήμα που θυμίζει φτερούγα. Χαμηλότερα, η μεγάλη μάσκα, τα φώτα ομίχλης και η προστατευτική ποδιά υιοθετούν ένα εξαγωνικό μοτίβο.

Το νέο Aygo X έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με την πίσω προστατευτική ποδιά να στεγάζει τη βάση στήριξης ποδηλάτου, ενώ μία κάμερα βρίσκεται ενσωματωμένη στον καθρέφτη της πόρτας.

H Toyota θα παρουσίαζε το Aygo X prologue στην έκθεση της Γενεύης, αν αυτή πραγματοποιούταν φέτος. Τέλος, η κυκλοφορία του μοντέλου στην χώρα μας έχει οριστεί για το πρώτο δίμηνο του 2022. Το νέο Aygo θα βασίζεται στην πλατφόρμα GA-B και θα είναι το τρίτο μοντέλο της Toyota που θα χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη, μετά τα Yaris και Yaris Cross. Το νέο Aygo θα διατηρήσει τις βασικές διαστάσεις του σημερινού μοντέλου, με την ιαπωνική εταιρία να αναμένει ότι η ετήσια παραγωγή των μοντέλων με βάση τη GA-B πλατφόρμα θα είναι πάνω από 500.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Αυτός ο όγκος θα βοηθήσει να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακας που είναι απαραίτητες για τη διασφάλιση του βασικού στοιχείου προσβασιμότητας που απαιτούν οι πελάτες της κατηγορίας Α, με το νέο μοντέλο να εφοδιάζεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.