Μετά την Porsche και η Bentley εξέφρασε την επιθυμία της να εξελίξει την τεχνολογία των συνθετικών καυσίμων, ώστε να γίνουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης πιο φιλικοί προς το περιβάλλον, κάτι που θα τους δώσει επιπλέον χρόνια “ζωής”, έως ότου η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία γίνει αμιγώς “ηλεκτρική” το 2030.

Η Bentley δεν θα συνεργαστεί με την Porsche πάνω σε αυτό το project, με τον επικεφαλής μηχανολογίας της Bentley, Matthias Rabe, να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του:

Εξετάζουμε περισσότερο τα βιώσιμα καύσιμα, είτε συνθετικά είτε βιοτεχνολογίας. Πιστεύουμε ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι εδώ για πολύ καιρό και αν συμβαίνει αυτό, τότε πιστεύουμε ότι μπορεί να υπάρξει ένα σημαντικό περιβαλλοντικό πλεονέκτημα από τα συνθετικά καύσιμα. Θα έχουμε περισσότερα να πούμε το επόμενο διάστημα, αλλά είμαστε θετικοί σε αυτήν την τεχνολογία.

Πιστεύουμε απολύτως στα e-fuels ως ένα ακόμη βήμα εκτός της ηλεκτροκίνησης. Πιθανότατα θα σας πούμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό στο μέλλον. Αυτήν τη στιγμή το κόστος είναι υψηλό και θα πρέπει να ακολουθήσουμε ορισμένες διαδικασίες, αλλά μακροπρόθεσμα, γιατί όχι;

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας με έδρα το Crewe της Αγγλίας, Adrian Hallmark, ο οποίος είναι εξίσου αισιόδοξος για τα συνθετικά καύσιμα, αλλά αναγνώρισε ότι απλά δεν μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως την εξάρτηση από το πετρέλαιο, λέγοντας:

Σήμερα χρειαζόμαστε περίπου πέντε τρισεκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου την ημέρα, οπότε δεν θα είναι δυνατή η αντικατάστασή του με συνθετικά καύσιμα. Όμως, καθώς αυξάνεται η απορρόφηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, για να μειωθεί περαιτέρω ο αντίκτυπος των αυτοκινήτων που χρειάζονται υγρά καύσιμα, μπορεί να είναι μια παράλληλη άσκηση και μπορούμε να συμμετέχουμε και σε αυτό το ταξίδι. Δεν θα αντικαταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά μπορεί να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης με πιο βιώσιμο τρόπο.

Να μου επιτραπεί εδώ μια παρέμβαση, και να αναφέρω ότι ο Hallmark μάλλον έκανε λάθος σχετικά με την ημερήσια κατανάλωση πετρελαίου, καθώς -σύμφωνα με επίσημα στοιχεία- το 2020 ο κόσμος χρειαζόταν 92,2 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Bentley ανακοίνωσε ότι σημείωσε ένα πολύ σημαντικό ορόσημο, καθώς βγήκε από το εργοστάσιο της το 200.000στό αυτοκίνητο. Αυτό ήταν μια Bentayga Hybrid, η οποία θα κυκλοφορεί στους δρόμους της Κίνας. Η εταιρία, για να γιορτάσει το εν λόγω ορόσημο φωτογράφησε την Bentayga Hybrid δίπλα στο παλιότερο αυτοκίνητο της Bentley που διασώζεται μέχρι σήμερα, μια EXP 2 του 1920.

Η Bentley ανέφερε ότι το ορόσημο είναι ακόμη πιο αξιοσημείωτο, καθώς τα 155.582 εκ των 200.000 κατασκευάστηκαν στο Crewe από το 2003, την χρονιά που κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά της Continental GT, ως το πρώτο μοντέλο της σύγχρονης εποχής της Bentley. Σήμερα, η Bentley κατασκευάζει 85 αυτοκίνητα την ημέρα, που αντιστοιχεί στην ίδια παραγωγή που είχε μέσα σε ένα μήνα, πριν από δύο δεκαετίες.