Η Michelin σχεδιάζει να προσθέσει περίπου 14 δισεκατομμύρια ευρώ στα ετήσια έσοδά της έως το 2030, αγγίζοντας τα 34 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 20,5 δισ. ευρώ πέρυσι, ανακάμπτοντας από μια επιβράδυνση που προκαλείται εξαιτίας της πανδημίας, διαφοροποιώντας τις δραστηριότητές της πέραν των ελαστικών, αφού θέλει να στραφεί στο υδρογόνο, στις τρισδιάστατες μεταλλικές εκτυπώσεις και στις ιατρικές συσκευές.
Η Michelin και η Faurecia έχουν δημιουργήσει μια κοινοπραξία, την Symbio, που κατασκευάζει συστήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου για ελαφρά οχήματα, φορτηγά και για οχήματα κοινής ωφελείας. Η Symbio κατασκευάζει στην ανατολική Γαλλία το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής κυψελών υδρογόνου στην Ευρώπη.
Η Symbio αναμένει ότι η ταχύτερη ανάπτυξη θα προέλθει από τις επιχειρήσεις παραγωγής κυψελών υδρογόνου για οχήματα, επιχειρήσεις που θα προσθέσουν 200 εκατ. ευρώ το 2025 και 1,5 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας, κατέχοντας το 12% της παγκόσμιας αγοράς κυψελών καυσίμου μέχρι το 2030.
Παράλληλα πρόσθεσε πως ελπίζει στη ταχεία ανάπτυξη νέων τρισδιάστατων μεταλλικών εκτυπώσεων και των ιατρικών συσκευών.
Ενώ παραμένουμε πιστοί στο DNA μας, το προφίλ της εταιρείας θα εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό έως το 2030, με μεγαλύτερο ρόλο στις νέες δραστηριότητες υψηλής αξίας γύρω και πέρα από την παραγωγή ελαστικών.
δήλωσε ο Florent Menegaux, διευθύνων σύμβουλος της Michelin, προσθέτοντας πως μέρος της ανάπτυξης θα προέλθει από εξαγορές, ενώ σε ότι αφορά τις επιχειρήσεις ελαστικών, η εταιρία θα επιτύχει ανάπτυξη μετατοπίζοντας μέρος της παραγωγής σε τοποθεσίες χαμηλότερου κόστους, εστιάζοντας παράλληλα σε ελαστικά με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Η Michelin, όπως και πολλές άλλες επιχειρήσεις που συνδέονται με τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχει πληγεί σοβαρά από την πανδημία του κορωνοϊού, η οποία οδήγησε σε πτώση της ζήτησης αυτοκινήτων παγκοσμίως, με την εταιρεία να προβλέπει πως θα ανακάμψει πλήρως από τις επιπτώσεις της πανδημίας μέχρι το τέλος του 2022.