Μετά το τέλος του GP της Ισπανίας ο Lewis Hamilton σχολίασε την πίσω αεροτομή των μονοθεσίων της Red Bull, λέγοντας πως στα μάτια του δείχνει
να κάμπτεται πολύ, κάτι που επιτρέπει στα μονοθέσια της να είναι ταχύτερα στα αργά κομμάτια της πίστας και ταχύτερα κατά τουλάχιστον 3 δέκατα του δευτερολέπτου στον γύρο.

Η Red Bull από τη πλευρά της αρνείται πως παραβιάζει τους κανονισμούς, με τον Christian Horner να λέει πως το μονοθέσιό τους περνά όλες τις δοκιμές της FIA.

Η FIA θέλοντας να βάλει τέλος σε αυτή τη γκρίζα περιοχή των κανονισμών ανακοίνωσε πως οι ομάδες ενημερώθηκαν από τον Νικόλα Τομπάζη για τις νέες δοκιμές και τις τεχνικές οδηγίες που πρέπει να ακολουθούν σχετικά με τα όρια κάμψης της πίσω αεροτομής.

Οι νέες δοκιμές θα τεθούν σε ισχύ από τις 15 Ιουνίου και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι ομάδες πρέπει να διασφαλίσουν ότι δεν υπάρχουν εύκαμπτες αεροτομές στα μονοθέσια τους.

Παράλληλα η FIA είπε πως θα χρησιμοποιεί ενσωματωμένες κάμερες για να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι πίσω αεροτομές των μονοθεσίων κάμπτονται από την ταχύτητα, με τις ομάδες να απαιτείται να βάλουν 12 σημάδια σε ορισμένες περιοχές της πίσω αεροτομής που θα επιτρέψουν την ανάλυση.