Εκ των πραγμάτων δεν είναι εύκολος ο υπολογισμός του κόστους συντήρησης, καθώς σε κάθε χώρα ισχύουν διαφορετικοί τιμοκατάλογοι για τα ανταλλακτικά και την εργατοώρα, ενώ διαφορετική είναι και η χρήση που κάνει κάθε ιδιοκτήτης. Ωστόσο ο Craig Lieberman, τεχνικός σύμβουλος στα πρώτα δυο Fast and Furious (The Fast and the Furious και 2 Fast 2 Furious), προσπαθεί να μας δώσει την δικιά του οπτική για την αγορά της Αμερικής.

Ο Lieberman είναι λάτρης των ιαπωνικών αυτοκινήτων, και γι’αυτό ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου του 2014 έκανε δώρο στον εαυτό του ένα καινούργιο Nissan GT-R. Και στο παραπάνω video μας αναφέρει πόσο του έχει κοστίσει ο “έρωτας”, μετά από 7 χρόνια καθημερινής συμβίωσης.

Η τιμή αγοράς του ανήλθε σε σχεδόν 104.000 δολάρια (€85.700), και στα επτά χρόνια έχει “γράψει” με το αυτοκίνητο περίπου 48.000 μίλια (77.000 χλμ., ήτοι 11.000 χλμ. ετησίως). Ο Lieberman συμμετέχει σε πέντε track days το χρόνο και για λάστιχα έχει δαπανήσει 7.700 δολάρια.

Για δίσκους φρένων έχει δώσει 1.800 δολάρια, για τακάκια 1.400 δολάρια, για αλλαγές λιπαντικών 1.600 δολάρια, για βαλβολίνες του συστήματος μετάδοσης 2.700 δολάρια, ενώ ένα σετ αμορτισέρ του κόστισε 2.000 δολάρια.

Εκτός των καυσίμων, ο Lieberman έχει ξοδέψει για τα 7 χρόνια που έχει στην κατοχή του το GT-R, 17.400 δολάρια (€14.330), κάτι που μεταφράζεται σε 2.485 δολάρια (€2.050) ετησίως.

Ωστόσο, ο σύμβουλος των δύο πρώτων Fast and Furious έχει αναβαθμίσει το αυτοκίνητο του, τοποθετώντας εξάτμιση τιτανίου, νέα αντλία βενζίνης, νέες ζάντες, εμπρός splitter, μια νέα αεροτομή, νέο καπό, που συνολικά έχουν “ματώσει” το πορτοφόλι του για 19.400 δολάρια (€16.000).