Στις αρχές του μήνα η Ferrari έδωσε παρουσίασε επίσημα την 812 Competizione και την ανοιχτή έκδοση της, όπου κοινό χαρακτηριστικό των δύο μοντέλων είναι ο κινητήρας που υπάρχει κάτω από το μακρύ καπό τους.
Πιο συγκεκριμένα, ο 6,5-λίτρων V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι ο πιο δυνατός ατμοσφαιρικός κινητήρας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο της ιταλικής εταιρίας, ξεπερνώντας και αυτόν της LaFerrari.
Η απόδοση του είναι 830 άλογα στις 9.250 σ.α.λ. και 900 Nm ροπής. Το όριο περιστροφής του αγγίζει τις 9.500 σ.α.λ., κάτι που τον καθιστά τον πιο υψηλόστροφο κινητήρα παραγωγής της Ferrari, ενώ η σχέση συμπίεσης είναι στο 13,5:1. Ωστόσο, φαίνεται ότι η Ferrari δεν θα μείνει εκεί και θα τον κάνει ακόμα πιο ισχυρό.
Μιλώντας σε βρετανικό μέσο, ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας, Michael Leiters, ανακοίνωσε ότι οι μηχανικοί της Ferrari εργάζονται ήδη πάνω σε ένα πιο δυνατό ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, χωρίς να αποκαλύπτει το όνομα του μοντέλου που θα επωφεληθεί από το αναβαθμισμένο “εργοστάσιο” παραγωγής ενέργειας.
Και κάπου εδώ ξεκινούν οι υποθέσεις, με την επικρατέστερη να είναι ότι τον εν λόγω κινητήρα θα τον δούμε στον αντικαταστάτη της LaFerrari, ο οποίος θα έχει συγγένεια με τον hypercar αγωνιστικό της Ferrari, που θα τρέξει η ιταλική εταιρία από το 2023 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής και το Le Mans.