Και οι τρεις “πρωταγωνιστές” είναι στις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις τους, με το Honda Civic Type R να είναι στην Limited Edition, την BMW M2 στην CS έκδοση, and Ford Mustang στην Mach 1. Για να γίνει η σύγκριση στην πίστα πιο δίκαιη, έχουν τοποθετηθεί και στα τρία αυτοκίνητα τα Michelin Pilot Sport Cup 2 στις εργοστασιακές τους διαστάσεις.

Το ιαπωνικό μοντέλο βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 1.000 μονάδων παγκοσμίως. Εξ’αυτών, οι 100 κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη, οι 600 στην αγορά της Αμερικής και οι εναπομείνασες στον υπόλοιπο κόσμο. Η Honda έχει αφαιρέσει κάθε τι περιττό από το αυτοκίνητο, ενώ χρησιμοποιεί ελαφρά υλικά για να μειώσει το βάρος του. Ζυγίζει 1.358 κιλά, 47 κιλά λιγότερο από το Civic Type R, παρά το γεγονός πως διατηρεί τα πίσω του καθίσματα.

Μηχανικά, ο 2,0-λιτρος turbo VTEC κινητήρας αποδίδει 320 άλογα με 400 Nm ροπής και να συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού, στέλνει τη κίνηση στους μπροστά τροχούς. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Η Mustang Mach 1 βασίζεται στη Mustang GT, με την Ford να αναφέρει πως κάτω από το καπό υπάρχει 5,0-λίτρος V8 κινητήρας, απόδοσης 480 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 570 Nm ροπή στις 4.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας της Mach 1 φέρει στοιχεία από την Shelby GT350, όπως η πολλαπλή εισαγωγής, ο αντάπτορας του φίλτρου λαδιού και το ψυγείο λαδιού κινητήρα, αυξάνοντας την ικανότητα ψύξης του λαδιού του κινητήρα κατά 50%. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων της Tremec, το οποίο διαθέτει λειτουργία rev-matching.

Τέλος η BMW M2 CS ζυγίζει 1.564 κιλά και κρύβει κάτω από το καπό της τον 3,0-λιτρο M TwinPower Turbo S55 κινητήρα, απόδοσης 450 ίππων στις 6.250 σ.α.λ με 550 Nm ροπής μεταξύ 2.350 και 5.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας έχει όριο περιστροφής τις 7.600 σ.α.λ και συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς.