Η Mazda θέλει και αυτή έως το 2050 να αποκτήσει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα και για να το πετύχει, έκανε γνωστό πως μέχρι το 2025 θα παρουσιάσει 5 υβριδικά, 5 plug-in υβριδικά αλλά και 3 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα πωλούνται στις αγορές της Ιαπωνίας, της Ευρώπης, της Κίνας, της Νοτιοανατολικής Ασίας και των ΗΠΑ. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται πάνω στην Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture πλατφόρμα.

Η Mazda συμπληρώνει πως θα συνεχίσει να προσφέρει στην αγορά ήπιους υβριδικούς κινητήρες, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε και την Skyactiv EV Scalable Architecture, μια νέα αρθρωτή πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευάζει τα ηλεκτρικά της μοντέλα από το 2025 και μετά.

1Διάβασε ακόμη

Η Mazda τοποθετεί περιστροφικό κινητήρα στο MX-30 ως range extender

Η ιαπωνική εταιρία εκτιμά πως όλη η γκάμα των μοντέλων της θα διαθέτει κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης έως το 2030, χρονιά που αναμένει πως ένα στα 4 αυτοκίνητα που θα πουλά θα είναι πλήρως ηλεκτρικό.

Τέλος η Mazda εργάζεται σε ένα πιο προηγμένο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, το Mazda Co-Pilot Concept όπως το ονομάζει, το οποίο θα το συναντάμε στα νέα Mazda6 και CX-5 που θα παρουσιαστούν το 2022. Το σύστημα θα έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί την κατάσταση του οδηγού ανά πάσα στιγμή και όπου χρειάζεται θα ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα πέδησης, ενώ θα μπορεί να καλέσει και ένα ασθενοφόρο αν διαπιστώσει πως ο οδηγός έχει χάσει τις αισθήσεις του.