Η Mazda τοποθετεί περιστροφικό κινητήρα στο MX-30 ως range extender

Σχετικά άρθρα

Η Mazda ανακοίνωσε πως ο περιστροφικός της κινητήρας επιστρέφει στο MX-30, ως range extender. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 και η Mazda δεν αποκάλυψε τεχνικές πληροφορίες για το περιστροφικό κινητήρα.

Τον Δεκέμβριο του 2013, η Ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το Mazda2 Range Extender, το οποίο φορούσε έναν λιλιπούτειο περιστροφικό βενζινοκινητήρα χωρητικότητας μόλις 0,33-λίτρων και απόδοσης 26 ίππων, που λειτουργούσε με σταθερές στροφές 2.000 σ.α.λ. Αυτός τροφοδοτούσε με ρεύμα τον 75 kW (102 ίππων) ηλεκτροκινητήρα του plug-in υβριδικού Mazda2, αυξάνοντας την αυτονομία του αυτοκινήτου στα 400 χλμ, διπλασιάζοντας την αυτονομία του.

https://www.youtube.com/watch?v=VA7wGH8XB9s

Το MX-30 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας που φορά έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 106 kW (144 άλογα) με 265 Nm ροπής. Η Mazda εξόπλισε το μοντέλο με μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh, που του προσφέρει αυτονομία μόλις 200 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP.

Η εταιρία περιγράφει το MX-30 ως ένα διαφορετικού είδους ηλεκτρικό μοντέλο, που επικεντρώνεται στη χαρά της οδήγησης, καθώς και στη σχέση του οδηγού με το αυτοκίνητο, γι’αυτό και έχει τοποθετηθεί επίσημα ότι δεν θα προσφέρει το εν λόγω μοντέλο με μεγαλύτερη μπαταρία. Έτσι, ο ρότορας φαντάζει ως η ιδανική επιλογή για να αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου.

Ο νέος μικρός περιστροφικός κινητήρας της Mazda θα είναι οριζόντια τοποθετημένος, κάτω από τον χώρο των αποσκευών για καλύτερο packaging, αλλά και για καλύτερη λίπανση του ρότορα μέσα στον θάλαμο καύσης. Οι Ιάπωνες ωστόσο δεν κλείνουν την πόρτα σε ένα νέο σπορ αυτοκίνητο με περιστροφικό κινητήρα, με τον Mitsuo Hitomi, επικεφαλής κινητήρων της Mazda, να έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η εταιρία του έχει κάποιες ιδέες για ένα σπορ μοντέλο με wankel κινητήρα, αλλά οι τάσεις της αγοράς δείχνουν πως τα σπορ μοντέλα δεν μπορούν να είναι οικονομικά βιώσιμα.

Παράλληλα η Mazda παρουσίασε σήμερα και την ήπια υβριδική έκδοση του MX-30 η οποία φορά τον e-SkyActiv G 2.0-λίτρων ήπιο υβριδικό κινητήρα και προσφέρεται σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Mazda CX-80

Η Mazda παρουσίασε σήμερα το νέο της επταθέσιο SUV, το CX-80, που αποτελεί το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή γκάμα της και τη νέα...

Ανάκληση για 145.034 Mazda CX-60 και CX-90

Η Mazda ανακαλεί 145.034 CX-60 και CX-90 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 15 Μαρτίου 2022 και 11 Δεκεμβρίου 2023 επειδή μπορεί να γίνει αισθητή μια ξαφνική...

H Mazda κατοχύρωσε το όνομα 6e, ετοιμάζει ηλεκτρικό sedan;

Η παραγωγή του Mazda6 αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο μήνα, κλείνοντας έναν κύκλο 12 ετών εμπορικής πορείας. Παρότι, δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι σχεδιάζει η...

Οι τιμές του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV με τον περιστροφικό κινητήρα

Η Mazda ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του MX-30 e-Skyactiv R-EV, το οποίο σηματοδοτεί την επιστροφή του διάσημου περιστροφικό κινητήρα στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας...