Μετά τα περιστατικά στο GP του Αζερμπαϊτζάν, η Pirelli, σε συμφωνία με τη FIA, τη Formula 1 και τις ομάδες, θα δοκιμάσει μια νέα δομή για τα πίσω ελαστικά στις δύο ελεύθερες δοκιμές του Αυστριακού Grand Prix, την ερχόμενη Παρασκευή, 2 Ιουλίου.

Σκοπός για την ιταλική εταιρία είναι να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητά της νέας δομής των ελαστικών, ώστε να βελτιώσει περαιτέρω την στιβαρότητα των ελαστικών.

Αυτή η απόφαση ελήφθη επιπρόσθετα της πρόσφατης εκδοθείσας τεχνικής οδηγίας και τις τελευταίες παραμέτρους για την εκκίνηση, που ορίστηκαν από την Pirelli, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι προς το παρόν δεν είναι δυνατή η παρακολούθηση των συνθηκών λειτουργίας των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό θα εξακολουθήσει να ισχύει μέχρι το επόμενο έτος, όταν εισαχθούν αισθητήρες για το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS) από όλες τις ομάδες.

Την επόμενη Παρασκευή, κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεση του δύο σετ από αυτά τα καινούργια ελαστικά στο FP1 και FP2. Εάν η δοκιμή είναι επιτυχής, η νέα πίσω δομή των ελαστικών θα εισαχθεί από το Βρετανικό Grand Prix και μετά, αντικαθιστώντας τις τρέχουσες προδιαγραφές των ελαστικών, ανεξαρτήτου γόμας.

Η νέα δομή των πίσω ελαστικών ενσωματώνει ορισμένα στοιχεία που έχουν αναπτυχθεί στα ελαστικά που έχει η Formula 1 από το 2022, με ζάντες 18 ιντσών.