Η Pirelli, σε συνεργασία με την FIA, ολοκλήρωσε την ανάλυση των πίσω αριστερά ελαστικών, που ήταν η αιτία να εγκαταλείψουν οι Lance Stroll και Max Verstappen κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν. Αυτή η ανάλυση έλαβε επίσης υπόψη τα ελαστικά που χρησιμοποίησαν και άλλα μονοθέσια κατά την διάρκεια του αγώνα, τα οποία είχαν τον ίδιο ή μεγαλύτερο αριθμό γύρων, σε σύγκριση με αυτά που υπέστησαν ζημιά.

Η διαδικασία απέδειξε ότι δεν υπήρχε ελάττωμα παραγωγής ή ποιότητας σε κανένα από τα ελαστικά. Ούτε υπήρξε κανένα σημάδι κόπωσης ή αποκόλλησης. Η Pirelli αναφέρει ότι η αιτία των δύο αστοχιών στα αριστερά πίσω ελαστικά στα μονοθέσια της Aston Martin και της Red Bull έχει εντοπιστεί με σαφήνεια.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό οφείλεται σε περιφερειακό σπάσιμο στο εσωτερικό πλευρικό τοίχωμα, το οποίο μπορεί να σχετίζεται με τις συνθήκες λειτουργίας του ελαστικού, παρά από τις προκαθορισμένες παραμέτρους που ισχύουν στην εκκίνηση του αγώνα (ελάχιστη πίεση και μέγιστη θερμοκρασία των κουβερτών).

Ως αποτέλεσμα αυτής της ανάλυσης, η Pirelli υπέβαλε την έκθεσή της στην FIA και τις ομάδες. Η FIA και η Pirelli συμφώνησαν σε ένα νέο σύνολο πρωτοκόλλων, συμπεριλαμβανομένης μιας αναβαθμισμένης τεχνικής οδηγίας που έχει ήδη διανεμηθεί, για την παρακολούθηση των συνθηκών λειτουργίας κατά τη διάρκεια ενός αγώνα και θα εξετάσουν τυχόν άλλες κατάλληλες ενέργειες.