Η κυβέρνηση Biden θέλει έως το 203 το 40% των νέων αυτοκινήτων που θα πωλούνται στις ΗΠΑ να είναι ηλεκτρικά, αλλά η Toyota θεωρεί πως αυτή η μετάβαση είναι πολύ γρήγορη.

Δημοσίευμα των The New York Times, αναφέρει πως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου από πλευράς πωλήσεων, ασκεί πίεση στους υπεύθυνους πολιτικής στην Ουάσιγκτον, για να αντισταθεί στην παρόρμηση για μετάβαση σε ένα ηλεκτρικό μέλλον, εν μέρει επειδή η εταιρεία υστερεί από την υπόλοιπη βιομηχανία στην πραγματοποίηση αυτής της μετάβασης.

1Διάβασε επίσης

ΗΠΑ: 174 δισ. δολάρια στην ηλεκτροκίνηση

Σύμφωνα με τους The New York Times, o Chris Reynolds, ανώτατο στέλεχος της Toyota συναντήθηκε με ηγέτες του Κογκρέσου πίσω από κλειστές πόρτες τις τελευταίες εβδομάδες, για να εναντιωθεί στα σχέδια της κυβέρνησης Biden να δαπανήσει δισεκατομμύρια δολάρια για να δώσει κίνητρο για τη μετάβαση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο Chris Reynolds της Toyota ισχυρίστηκε ότι τα υβριδικά οχήματα όπως το Toyota Prius, καθώς και τα οχήματα κυψελών καυσίμου με υδρογόνο πρέπει επίσης να είναι μέρος των σχεδίων της κυβέρνησης.

Επιπλέον, η Toyota στρέφεται ενάντια στην Alliance for Automotive Innovation που υποστηρίζει την πολιτική των ηλεκτρικών οχημάτων. Η ομάδα, η οποία εκπροσωπεί τις μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων και τους προμηθευτές τους και προεδρεύεται από τον Reynolds, είναι εναντίον του σχεδίου της κυβέρνησης Biden να υιοθετήσει τον λεγόμενο συμβιβασμό της Καλιφόρνια ως επίσημη θέση του, αναφέρουν οι The New York Times.

2Διάβασε ακόμη

Toyota: Είναι πολύ νωρίς για να εστιάσουμε μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι προσπάθειες της Toyota για επιβράδυνση της μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα, οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η εταιρία έχει μείνει πολύ πίσω από τους ανταγωνιστές της στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εταιρείες όπως η Nissan, η General Motors και η Volkswagen πωλούν καθαρά ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας εδώ και χρόνια, ενώ έχουν αποκαλύψει τα σχέδιά τους να καταργήσουν πλήρως τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Ωστόσο και παλιότερα, στελέχη της Toyota, συμπεριλαμβανομένου του CEO της, Akio Toyoda, έχουν χαρακτηρίσει την τάση προς τα ηλεκτρικά οχήματα “υπερεκτιμημένη” εν μέρει λόγω των εκπομπών που σχετίζονται με τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας.

3Αφεντικό Toyota: Δεν πρέπει να απαγορευτούν τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Αφεντικό Toyota: Δεν πρέπει να απαγορευτούν τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η Toyota θα συνεχίσει να επενδύει στην ηλεκτροκίνηση. Μέχρι σήμερα η Toyota έχει πουλήσει περισσότερα από 17 εκατ. ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα παγκοσμίως, με σχεδόν τα 2 εκατ. να πωλούνται το 2020.

Η γκάμα της περιλαμβάνει αυτήν τη στιγμή 55 μοντέλα και σκοπεύει να τα αυξήσει σε 70 μέχρι το 2025. Σε αυτά θα περιλαμβάνονται 15 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Στην Ευρώπη θα προσφέρει 55 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τα 10 από αυτά να είναι μηδενικών εκπομπών.

Έως το 2030 η Toyota προβλέπει πως μόλις το 15% των πωλήσεών της στις ΗΠΑ θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με το 55% να είναι plug-in υβριδικά και υβριδικά.