Το νέο Toyota Land Cruiser είναι εξαιρετικά ικανό στο να κινείται σε εκτός δρόμου διαδρομές και στα ακόλουθα video θα δεις το νέο ιαπωνικό μοντέλο να κινείται με άνεση σε χωματόδρομος αλλά και σε διαδρομές γεμάτες βράχια.

Το ιαπωνικό off-road μοντέλο διατηρεί την body-on-frame δομή του και βασίζεται στην TNGA-F πλατφόρμα της Toyota. Έχουν γίνει αρκετές τροποποιήσεις που καθιστούν το νέο πλαίσιο πιο ελαφρύ, όντας επίσης πιο άκαμπτο, με το συνολικό βάρος να έχει μειωθεί κατά 200 κιλά.

Επιπλέον, το κέντρο βάρους έχει μετακινηθεί πιο χαμηλά στο έδαφος και πιο κοντά στον χώρο των επιβατών για να επιτευχθεί ένα πιο χαμηλό κέντρο βάρους, ενώ για τον ίδιο λόγο η Toyota τοποθετεί οροφή από αλουμίνιο.

Το μήκος του αγγίζει τα 4.965 χλστ., το πλάτος τα 1.990 χλστ. και το ύψος τα 1.945 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.850 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος στα 230 χλστ. Η γωνία προσέγγισης είναι στις 32 μοίρες και η γωνία διαφυγής 24 μοίρες.

Μηχανικά, το νέο Land Cruiser αφήνει στο παρελθόν τον 5,7-λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα και στην θέση του συναντάμε έναν 3,5-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα βενζίνης, ενώ υπάρχει και ένας πετρελαίου.

Ο πρώτος προέρχεται από το Lexus LS 500, και αποδίδει 420 άλογα με 650 Nm ροπής, επιταχύνοντας από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτ. Ο δεύτερος είναι 3,3-λίτρων turbodiesel και αποδίδει 309 ίππων με 700 Nm ροπής, ενώ και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τη κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς, μέσω τριών διαφορικών.