Η Volvo προστίθεται στις εταιρίες που ενημερώνει το λογότυπό της, υιοθετώντας μια πιο απλοποιημένη έκδοση του διάσημου Iron Mark. Το νέο λογότυπο διαθέτει έναν απλό δισδιάστατο σχεδιασμό, σε μαύρο χρώμα, όντας πολύ πιο μινιμαλιστικό από το τρισδιάστατο σχήμα του απερχόμενου λογότυπου.
Το ανανεωμένο λογότυπο της σουηδικής εταιρίας βρίσκεται ήδη στους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης που διατηρεί η Volvo, αλλά δεν είναι ακόμη σαφές πότε θα αρχίσει να χρησιμοποιείται στα μοντέλα της μάρκας. Ωστόσο, πιθανότατα η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το σήμα της έως το 2022, προτού μεταβεί στο νέο σχέδιο από το 2023 και μετά.
Τους τελευταίους 18 μήνες, οι Volkswagen, BMW, Nissan, Renault και Kia έχουν ενημερώσει τα λογότυπά τους.