Αν οι πρόσφατες καταχωρίσεις εμπορικών σημάτων είναι ενδεικτικές, η Nissan φαίνεται να ετοιμάζει ένα γενικό makeover. Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρία καταχώρησε στη Μεγάλη Βρετανία, στο Περού, στην Ουρουγουάη, στη Χιλή και στην Αργεντινή, ένα νέο εταιρικό λογότυπο, το οποίο δείχνει να είναι πιο μινιμαλιστικό, εξαλείφοντας το υφιστάμενο χρωματικό περίβλημα του υπάρχοντος εταιρικού λογότυπου, καθώς και την τρισδιάστατη εμφάνιση του.

Το νέο εταιρικό λογότυπο της Nissan φαίνεται ότι θα είναι δισδιάστατο και μονοχρωματικό, με sans-serif γραμματοσειρά για το όνομα της εταιρείας, το οποίο περιβάλλεται από δύο τόξα από πάνω και από κάτω, με εκλεπτυσμένα τελειώματα.

Το νέο λογότυπο διατηρεί το κεντρικά τοποθετημένα γράμματα και την κυκλική εμφάνιση, αλλά είναι μια σαφής εξέλιξη του σημερινού, όντας απλούστερο και καθαρότερο. Μια πρώτη ματιά στο νέο λογότυπο είχαμε όταν παρουσιάστηκε το Ariya concept στο περσινό Tokyo Motor Show, κάτι που μας οδηγεί στο να πιστεύουμε ότι αυτό θα είναι το νέο εταιρικό λογότυπο της Nissan, και θα παρουσιαστεί σύντομα.

Από την άλλη, σύμφωνα με τις κατοχυρώσει στα γραφεία εμπορικών σημάτων του Καναδά και της Νέας Ζηλανδίας, το νέο Z sport μοντέλο της Nissan θα διαθέτει επίσης νέο λογότυπο. Ωστόσο, σε αντίθεση με το μοντέρνο -νέο- λογότυπο της Nissan, το Z φαίνεται να κοιτάζει στην ιστορία του μοντέλου, καθώς το νέο λογότυπο θα φέρει τη γραμματοσειρά serif για το “Z”, το οποίο θα έχει μια ακμή στη μέση. Αυτό το κάνει σχεδόν ταυτόσημο με το σήμα στο πρώτο 240Z του 1971.