Τον περασμένο Μάιο, η Nio έκανε γνωστό ότι εισέρχεται επίσημα στην αγορά της Ευρώπης, με την πρώτη χώρα που θα γίνουν διαθέσιμα τα αυτοκίνητα της θα είναι η Νορβηγία, καθώς στις 30 Σεπτεμβρίου του 2021 θα λανσαριστεί στην σκανδιναβική χώρα το ηλεκτρικό SUV της κινέζικης εταιρίας, το ES8.

1

Παράλληλα, η Nio ετοιμάζεται για την έναρξη της εμπορικής πορείας του ET7 στην Ασία, και γι’αυτό έδωσε στη δημοσιότητα μερικά επιπλέον στοιχεία για το ηλεκτρικό sedan μοντέλο της. Πιο συγκεκριμένα, η Nio ανακοίνωσε ότι η επερχόμενη ναυαρχίδα της θα έχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,208, το οποίο είναι το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα για μοντέλα παραγωγής παγκοσμίως.

2

Καλύτερο αποτέλεσμα έχει σημειώσει μόνο η Mercedes-Benz EQS 450+, με Cd 0.200, με το νέο Tesla Model S να έχει ίδιο συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.208, με την Mercedes-Benz EQS 580 4MATIC να βρίσκεται λίγο πιο πίσω, με Cd στο 0.209, ενώ το Lucid Air βρίσκεται στο 0,21.

Η Nio ανέμενε αρχικά μια τιμή Cd 0,23, αλλά με περισσότερες από 800 προσομοίωσης μέσω υπολογιστικής ρευστοδυναμικής (Computational Fluid Dynamics, CFD) και 120 ώρες δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα, ήταν σε θέση να βελτιώσει στο επίπεδο της αντίστασης του αέρα στο ET7 με την ανακοίνωση της εταιρίας να αναφέρει:

Η ομάδα της αεροδυναμικής της Nio ασχολείται με το σχεδιασμό και τη μηχανική του ET7 από την αρχή. Με ασυμβίβαστη εργονομία και άνεση καμπίνας, η γωνία κλίσης του μπροστινού παρμπρίζ του ET7, οι ακτίνες και οι γωνίες μεταξύ των εμπρός φωτιστικών σωμάτων και των εμπρός φτερών, ο fastback σχεδιασμός και το πίσω σπόιλερ, οι γραμμές της κολόνας C, οι γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης και οι τροχοί έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να κάνουν το μοντέλο πιο αεροδυναμικό.

Εν τω μεταξύ, η διάταξη του αισθητήρα Watchtower στην οροφή, αφενός, επιτρέπει μια πιο επιβλητική προβολή του LiDAR και των καμερών υψηλής ανάλυσης 8 megapixel, και επαναπροσδιορίζει τον εξωτερικό σχεδιασμό στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, αλλά από την άλλη πλευρά, αποτελεί επίσης μια τεράστια πρόκληση για την αεροδυναμική απόδοση του οχήματος. Η ομάδα της αεροδυναμικής έχει καταβάλει κάθε προσπάθεια για να τελειοποιήσει την κλίση και τις ακτίνες του LiDAR και τις κάμερες, και να προσφέρει την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.

Εκτός από αυτό, το ενεργό κλείστρο γκριλ (AGS) και η αερανάρτηση που διατίθενται στάνταρ στο ET7, και τα ελαφρά καλύμματα του κάτω τμήματος ενισχύουν περαιτέρω την αεροδυναμική απόδοση του οχήματος, προσφέροντας έναν τέλειο συνδυασμό αισθητικής και αεροδυναμικής.

3

Το ET7 είναι το πρώτο σεντάν μοντέλο της κινέζικης εταιρίας, το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται στην αγορά της Κίνας το πρώτο τρίμηνο του 2022 με τιμή από 448.000 γουάν (56.590 ευρώ). Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με 3 διαφορετικής χωρητικότητας μπαταρίες, 70 kWh (500 χλμ αυτονομία), 100 kWh (700 χλμ αυτονομίας) και 150 kWh (1.000 χλμ αυτονομίας), με την τελευταία να είναι τεχνολογίας solid state και να προσφέρεται στην αγορά από τα τέλη του 2022. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 653 άλογα με 850 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα.