Οι μηχανικοί της αυστριακής εταιρεία Obrist Powertrain τοποθέτησαν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ένα Tesla Model 3 και το μετέτρεψαν σε “Hyper Hybrid”. Το αυτοκίνητο διαθέτει έναν 1.000άρη δικύλινδρο βενζινοκινητήρα, απόδοσης 55 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Ο πρώτος βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρός χώρο αποσκευών (frunk), με τον βενζινοκινητήρα να μην δίνει κίνηση στους τροχούς, αλλά να δρα σαν γεννήτρια.

Με αυτόν τον τρόπο μειώνονται στο ελάχιστο οι τυχόν απώλειες στο κιβώτιο ταχυτήτων, όπως με ένα κανονικό plug-in ή βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Με το σύστημα Hyper Hybrid, το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται καθαρά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας με ταχύτητα έως 65 χλμ/ώρα. Σε υψηλότερες ταχύτητες μπαίνει σε λειτουργία ο βενζινοκινητήρας, ο οποίος δεν συνδέεται άμεσα με τους τροχούς, αλλά λειτουργεί ως γεννήτρια. Η ενέργεια που παράγεται από αυτόν μεταφέρεται στον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την κίνηση.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια νέα μπαταρία 17,3 kWh, όταν η τελευταία έκδοση του Model 3 εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh, με την αυτονομία του συνόλου να μπορεί να αγγίξει άνετα τα 1.000 χλμ. Εξ αυτών, τα 96 χλμ. μπορούν να γίνουν με χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικής ενέργειας, με την ηλεκτρική κατανάλωση να αγγίζει τα 7,3 kWh/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 23 γρ/χλμ.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το εν λόγω Model 3 θα πρέπει να είναι φθηνότερο και αποδοτικότερο από το πρωτότυπο, εφόσον τροφοδοτείται με οικολογικά καύσιμα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης επιτρέπει τη χρήση μικρότερης μπαταρίας ιόντων λιθίου, η οποία μειώνει σημαντικά το βάρος και το κόστος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.