Τον Ιούνιο του 2020, η Byton ανέστειλε όλες τις δραστηριότητές επικαλούμενη τις επιπτώσεις της κρίσης που προκαλεί ο νέος κορωνοϊός, ενώ τον φετινό Ιανουάριο έκανε γνωστό ότι η κινέζικη εταιρία δέχτηκε μια νέα επένδυση από την Foxconn, την εταιρία που μεταξύ άλλων κατασκευάζει τα iPhone για λογαριασμό της Apple. Η Foxconn είχε ανακοινώσει τότε ότι θα αναλαμβάνει και την μαζική παραγωγή του Byton M-Byte.

Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι ευοίωνα για την Byton, καθώς η εταιρεία ανέστειλε τη μισθοδοσία και το δικαστήριο της πόλης Nanjing, στην περιοχή Jiangsu της Κίνας, ξεκίνησε τις διαδικασίες πτώχευσης, κατόπιν εντολής του πιστωτή της Byton, την Shanghai Huaxun Network System Co. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που ιδρύθηκε από πρώην στελέχη της BMW με οικονομική υποστήριξη από την Ταϊβάν και την Κίνα, έγινε κυρίως γνωστή όταν το 2018 παρουσίασε το εσωτερικό του M-Byte, στο οποίο κυριαρχούσε η τεράστια οθόνη του infotainment, με διαγώνιο 50 ιντσών.

Τα πράγματα φαινόταν να βαίνουν καλώς για την Byton, η οποία βρισκόταν στη μέση του προγράμματος εξέλιξης του SUV της, καθώς τα πρώτα αυτοκίνητα προπαραγωγής του μοντέλου παρήχθησαν τον Απρίλιο του 2020. Λίγες εβδομάδες αργότερα, όμως, οι επιπλοκές της Covid προκάλεσαν μια σειρά από προβλήματα στην εταιρεία, η οποία αναγκάστηκε να απολύσει περίπου τους μισούς από τους 450 υπαλλήλους της στις ΗΠΑ.

Η Foxconn έχει αποσύρει την επένδυσή της στη Byton αφού αποφάσισε να εισέλθει στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τη δική της επωνυμία. Δημοσιεύματα θέλουν την Byton να έχει αναστείλει τη μισθοδοσία των εργαζομένων της, ενώ τα εργοστάσιά της διέκοψαν τη λειτουργία τους.