Σήμερα αν θέλεις να αγοράσεις μια Vantage, αυτή διατίθεται μόνο με έναν 4,0-λιτρο twin-turbo V8 (M178) κινητήρα, απόδοσης 510 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 685 Nm ροπής μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,6 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 314 χλμ/ώρα.

Ωστόσο, φαίνεται ότι η Aston Martin ετοιμάζει μια πιο δυνατή έκδοση του entry-level μοντέλου της και, πιο συγκεκριμένα, την Vantage V12 RS. Εκτός από την τοποθέτηση του 5,2-λίτρων twin-turbo κινητήρα, ο οποίος φημολογείται ότι θα αποδίδει 670 άλογα, με το μοντέλο να φέρει ένα πιο φαρδύ bodykit και νέο καπό με επιπλέον αεραγωγούς για την απαγωγή θερμότητας από το μηχανοστάσιο.

Επιπλέον, η νέα γρίλια του εμπρός προφυλακτήρα θα φέρει νέους αεραγωγούς για την ψύξη των μηχανικών μερών και των εμπρός φρένων, ενώ στο πίσω μέρος θα υπάρχει μεγαλύτερος διαχύτης και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αγγλία, η V12 Vantage θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 299 αυτοκινήτων και αναμένεται να κυκλοφορήσει το δεύτερο μισό του 2022, με τιμή κοντά στα €250.000+.