Η DBX έχει βγάλει από την δύσκολη θέση την Aston Martin, καθώς το SUV της βρετανικής εταιρίας αντιπροσωπεύει ήδη τις μισές παγκόσμιες πωλήσεις της. Θέλοντας να κάνει ακόμα πιο προσιτό το μοντέλο, η Aston Martin παρουσίασε σήμερα την έκδοση του μοντέλο με έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0-λίτρων, ο οποίος διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.

H entry-level έκδοση της DBX θα είναι διαθέσιμη αρχικά στην αγορά της Κίνας και θα κυκλοφορήσει πριν τα τέλη του τρέχοντος έτους. Ο κινητήρας προέρχεται από την Mercedes-AMG, με την απόδοση του να ανέρχεται σε 435 άλογα και 520 Nm ροπής, με το υβριδικό σύστημα να προσφέρει επιπλέον 250 Nm ροπής για μόλις 3 δευτ.

Το σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς και για τα 0-100 χλμ/ώρα το πολυτελές SUV χρειάζεται 5,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 259 χλμ/ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 10,5 λίτρα/100 χλμ.

Ο κεντρικός άξονας μετάδοσης είναι από carbon, ενώ πίσω υπάρχει ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, προέλευσης Mercedes-AMG. Ακόμα, η “βασική” DBX διαθέτει ρυθμιζόμενη αερανάρτηση και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές.

H Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι μέσα στο 2022 θα παρουσιάσει την DBX S, ήτοι μια έκδοση επιδόσεων, ενώ το 2023 θα κυκλοφορήσει η plug-in υβριδική έκδοση της DBX,η οποία θα χρησιμοποιεί έναν V8 κινητήρα που -επίσης- θα προέρχεται από την Mercedes-AMG. Μέσα στην διετία 2023 – 2024, η DBX θα αποκτήσει coupe και 7-θέσια έκδοση.