Και όμως, κάτω από το καπό αυτού του Subaru Impreza WRX υπάρχει ο 5.000 κ.εκ 1GZ-FE V12 κινητήρας ενός Toyota Century που από τα 295 άλογα και τα 460 Nm ροπής που παρήγαγε εργοστασιακά, μετά την τοποθέτηση δύο turbo G30-770, νέων μπιελιών, πιστονιών κτλ, αποδίδει 1.000 άλογα.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, προερχόμενο από μια BMW Σειράς 3 και το σίγουρο είναι πως κανείς στον δρόμο δεν καταλαβαίνει πως αυτό το WRX παράγει τόσα άλογα, όσα μια Bugatti Veyron.