Οι διαφημίσεις αυτοκινήτων στη Γαλλία θα διαθέτουν ένα επιπλέον μήνυμα από την 1η Μαρτίου, καθώς η τρίτη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή χώρα ψήφισε πρόσφατα έναν νόμο που απαιτεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναφέρουν εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης στις διαφημίσεις τους, ώστε να βοηθήσουν την προσπάθεια της χώρας να μειώσει τη ατμοσφαιρική ρύπανση και τις εκπομπές ρύπων.

Πιο συγκεκριμένα, η Γαλλία επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιλέξουν οι διαφημίσεις τους να φέρουν ένα από τα τρία ακόλουθα διαφημιστικά μηνύματα, τα οποία θα προτείνουν φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μεταφοράς.

1

Το πρώτο είναι το Carpooling (χρήση του αυτοκινήτου από παραπάνω από ένα άτομο για τον ίδιο σκοπό, πχ διαδρομή προς δουλειά), το δεύτερο είναι Για καθημερινή χρήση, χρησιμοποιήστε τα μέσα μαζικής μεταφοράς και το τρίτο Για σύντομα ταξίδια, επιλέξτε το περπάτημα ή το ποδήλατο.

Ο νέος αυτός νόμος αφορά τις διαφημίσεις για την τηλεόραση, τον έντυπο τύπο, το ραδιόφωνο και το διαδίκτυο, ενώ έχει δημιουργηθεί και το hashtag #SeDeplacerMoinsPolluer (Move and Pollute Less, Μετακινήσου και Μόλυνε Λιγότερο).

Οι διαφημίσεις αυτοκινήτων θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν την κατηγορία των εκπομπών ρύπων του οχήματος. Η μη τήρηση του νόμου από κάποια αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να οδηγήσει σε πρόστιμο έως και 50.000 ευρώ.

Να θυμίσω ότι το Παρίσι θα απαγορεύσει την κυκλοφορία οχημάτων στο κέντρο της πόλης το 2022.